Dogster-fotowedstrijd: winnaars van honden van de week (2 januari 2025)

De winnaar van deze week

Naam: Decklan
Ras: Duitse Dog/zwart gezicht reekalf
Leuk weetje: Hij is bijna 3 jaar oud en heeft panosteitis en is nog steeds de liefste jongen ooit! Hij houdt van “walkies doen, met die konijntjes spelen en bescherming bieden voor zijn mama”!!!

scheidingswand enkele hondenpoot okt 2024

Leukste

Leukste hond

Naam: Vriend
Ras: Dwergschnauzer-mix
Leuk weetje: Buddy kwam van de reddingsactie van Hands of Hope in Great Bend, Ks. Hij kreeg de diagnose mega-oesofagus toen hij 3 was, maar is nu 8,5 jaar oud. Hij draagt ​​de doggles tijdens een koude laserbehandeling voor artritis. Hij is een hele goede jongen.

scheidingslijn hondenpootjes 4 okt 2024

Meest expressief

Meest expressieve hond

Naam: Romeo
Ras: Chihuahua
Leuk weetje: Romeo weegt maar liefst 17 pond en is een zeer expressieve, liefdevolle en gemakkelijke chihuahua. Hij houdt van knuffels, roerei en rapmuziek 🤷‍♀️

scheidingslijn hondenpootjes 2 okt 2024

Slaperigst

Slaperigste hond

Naam: Roos
Ras: Schor
Leuk weetje: Rose wordt op 22 november 14 weken. Ze heeft net haar eerste set vaccinaties gekregen sinds ik haar adopteerde, ze was vorige week erg slaperig.

scheidingslijn hondenpoten oktober 2024

Het domste

Domste hond

Naam: Trixie
Ras: Redding/Gemengd
Leuk weetje: Mijn “ondeugende” kleine pleegkind faalt Trixie. Trixie kwam te hulp, totaal stil en doodsbang. Met veel geduld en veel liefde is ze nu een vrolijke, gezonde sociale vlinder.🐶❤

scheidingshond gezichten oktober 2024

Meest waardig

Meest waardige hond

Naam: Chino-boon
Ras: Pit Bull
Leuk weetje: Ik heb mijn Chino Bean gered. Dit is hem kunst 6 maanden. Hij zou maar 45 pond wegen. Ze zeiden dat hij het kleinste van het nest was. Dus nu kunst 1 jaar. Chino weegt 92 pond en groeit. Hij is de gelukkigste pup en een van de beste dingen die ons gezin ooit is overkomen. Hij is zo dom en leuk, ik kon me geen betere toevoeging aan ons gezin wensen!

scheidingslijn hondenpoten 3 oktober 2024

Voer uw hond in

Dien uw hondje in en maak kans om in de spotlight te staan! Klik hier