Dogster-fotowedstrijd: winnaars van honden van de week (2 januari 2025)
De winnaar van deze week
Naam:
Decklan
Ras:
Duitse Dog/zwart gezicht reekalf
Leuk weetje:
Hij is bijna 3 jaar oud en heeft panosteitis en is nog steeds de liefste jongen ooit! Hij houdt van “walkies doen, met die konijntjes spelen en bescherming bieden voor zijn mama”!!!
Leukste
Naam:
Vriend
Ras:
Dwergschnauzer-mix
Leuk weetje:
Buddy kwam van de reddingsactie van Hands of Hope in Great Bend, Ks. Hij kreeg de diagnose mega-oesofagus toen hij 3 was, maar is nu 8,5 jaar oud. Hij draagt de doggles tijdens een koude laserbehandeling voor artritis. Hij is een hele goede jongen.
Meest expressief
Naam:
Romeo
Ras:
Chihuahua
Leuk weetje:
Romeo weegt maar liefst 17 pond en is een zeer expressieve, liefdevolle en gemakkelijke chihuahua. Hij houdt van knuffels, roerei en rapmuziek 🤷♀️
Slaperigst
Naam:
Roos
Ras:
Schor
Leuk weetje:
Rose wordt op 22 november 14 weken. Ze heeft net haar eerste set vaccinaties gekregen sinds ik haar adopteerde, ze was vorige week erg slaperig.
Het domste
Naam:
Trixie
Ras:
Redding/Gemengd
Leuk weetje:
Mijn “ondeugende” kleine pleegkind faalt Trixie. Trixie kwam te hulp, totaal stil en doodsbang. Met veel geduld en veel liefde is ze nu een vrolijke, gezonde sociale vlinder.🐶❤
Meest waardig
Naam:
Chino-boon
Ras:
Pit Bull
Leuk weetje:
Ik heb mijn Chino Bean gered. Dit is hem kunst 6 maanden. Hij zou maar 45 pond wegen. Ze zeiden dat hij het kleinste van het nest was. Dus nu kunst 1 jaar. Chino weegt 92 pond en groeit. Hij is de gelukkigste pup en een van de beste dingen die ons gezin ooit is overkomen. Hij is zo dom en leuk, ik kon me geen betere toevoeging aan ons gezin wensen!
Voer uw hond in
Dien uw hondje in en maak kans om in de spotlight te staan! Klik hier
Over ons
Olivija Janssen
Mijn naam is Olivija Janssen en ik ben redacteur bij het medium Parkiet en Web, een site die gewijd is aan nieuws over dieren. Gepassioneerd door journalistiek en dierenwelzijn, streef ik ernaar informatieve en boeiende artikelen aan onze lezers te bieden. Met een rijke en diverse ervaring wijd ik mij aan het creëren van kwaliteitsinhoud die informeert en inspireert over het dierenrijk.