Dogster-fotowedstrijd: winnaars van honden van de week (12 december 2024)

De winnaar van deze week

Naam: Piki
Ras: Chihuahua
Leuk weetje: Ze vindt het heerlijk om overal op mijn schouders te rijden.

scheidingswand enkele hondenpoot okt 2024

Leukste

Leukste hondenweek

Naam: Samantha
Ras: Gele Labrador Retriever
Leuk weetje: Nu 11 jaar oud, een echte lieverd. Lief, zachtaardig en vol speelsheid, nog steeds. Ze was een redding.

scheidingslijn hondenpootjes 4 okt 2024

Meest expressief

Meest expressieve hondenweek

Naam: Chewie
Ras: Tibetaanse Terriër
Leuk weetje: Chewie is 14 en heeft kanker overleefd. Hij heeft ook de ziekte van Cushing en is slechthorend, maar dat weerhoudt hem er niet van de lieve schurk te zijn die hij is. Toen hij jonger was, speelde hij in een Star Wars-commercial van Topps Trumps.

scheidingslijn hondenpootjes 2 okt 2024

Slaperigst

Slaperige hondenweek

Naam: Zeke
Ras: Bichon/Poedel
Leuk weetje: Hij is een 14-jarige reddingswerker. Hij verliest zijn gehoor en gezichtsvermogen en heeft een slecht been, maar als hij de postbode ziet, zou je het ooit weten.

scheidingslijn hondenpoten oktober 2024

Het domste

De domste hondenweek

Naam: Watson
Ras: Dwergschnauzer
Leuk weetje: Ik redde Watson toen hij 2,5 jaar oud was van een fokker in de achtertuin. Ik werd verliefd op hem vanaf het moment dat ik hem zag en door de jaren heen is de liefde voor hem steeds groter geworden. Als kinderen in mijn buurt bang waren voor honden, zijn ze niet meer bang als ze eenmaal met Watson in aanraking komen. Hij is liefdevol, geduldig en een geweldige kleine kerel.

scheidingshond gezichten oktober 2024

Meest waardig

Week van de meest waardige hond

Naam: Ana
Ras: Alaskan Malamute
Leuk weetje: Ana is een Alaskan Malamute die onze familie heeft geadopteerd van Paws Crossed, een dierenasiel in Westchester County, New York. Haar favoriete tussendoortje is de banaan. Ze houdt van buikwrijven, knuffelen, wandelen, piepen met haar speelgoed en rondrennen in de achtertuin. Ze is heel lief en laat ons de hele tijd lachen. Ze is erg vocaal en huilt soms, vooral als ze onze aandacht probeert te trekken.

scheidingslijn hondenpoten 3 oktober 2024

Voer uw hond in

Dien uw hondje in en maak kans om in de spotlight te staan! Klik hier