De winnaar van deze week
Naam: | Finnley |
Ras: | Dalmatiër |
Leuk weetje: | Hij is 4 jaar oud en is een zeer energieke maar timide jongen. Hij houdt ervan om alles wat niet vastzit te stelen en het uit het hondenluik te halen! Hij heeft een reddingszus van 26 pond en ze zijn absoluut beste vrienden! |
Leukste
Naam: | Simba Pretto |
Ras: | Gouden krabbel |
Leuk weetje: | Simba is een 3-jarige krab die tijdens Halloween graag touwtrekken speelt met zijn opgezette bot. Zijn favoriete bezigheden zijn buiten bubbels achtervolgen of de Swiffer Duster.. ja ik zei de stofdoek, het is hilarisch! Hij is een tweetalige doodle omdat hij nu zijn basiscommando’s in het Spaans begrijpt. Hij eet graag selderij en watermeloen. Hij weegt 60 pond, maar hij zal zichzelf altijd zien als de pup van 12 pond die we mee naar huis hebben genomen en die in elke kleine ruimte past. Hij heeft zoveel liefde te geven en mensen zijn altijd zo onder de indruk van hoe goed hij kan zitten en poseren voor foto’s. |
Sociale contacten: | @its_simbadood |
- Klik hier om onze volledige lijst met winnaars te bekijken
Meest waardig
Naam: | Roxii & Caili |
Ras: | Pitbullterriër en Chihuahuaterriër |
Leuk weetje: | Genieten van het uitzicht op het meer tijdens onze wandeling |
Sociale contacten: | @Prinsesroxii_ |
Meest expressief
Naam: | Jett |
Ras: | Saluki/Lab |
Leuk weetje: | Jett werd geboren in Doha, Qatar. Hij werd daar aangereden door een cementwagen en had een gebroken been. Mijn nichtje Shannon heeft hem en zijn broer Hobbes gered met de hulp van Paws Rescue! Ze hebben een Flight Buddy naar de Verenigde Staten (Nancy) gevonden. We hebben hem opgehaald in Georgië en hij is nu 8 jaar bij ons thuis. Hij is zo blij als hier op de foto tijdens zijn dierenartsbezoek en houdt van het leven! |
Slaperigst
Naam: | Baxter |
Ras: | Gemengd ras |
Leuk weetje: | Baxter vindt het heerlijk om zichzelf in een comfortabele slaaphouding te draaien, hoe hij dat doet, weet ik niet. Hij houdt ervan om op wacht te staan door het raam van de voorkamer, hij kan zo hoog springen als de keukentafel en houdt ervan om met vliegende sprongen van de gang naar de banken te zoemen. |
Voer uw hond in
Dien uw hondje in en maak kans om in de spotlight te staan! Klik hier