Met al die verschillende soorten hondenuitlaatapparatuur is het verrassend hoe moeilijk het nog steeds kan zijn om een betrouwbaar harnas en riem te vinden. Bella & Pal is een relatief nieuw merk dat in 2021 is opgericht, maar deze nieuwkomer kan zomaar een einde maken aan uw zoektocht naar de perfecte hondenuitlaatapparatuur.
Bella & Pal staat vooral bekend om zijn hondentuig- en lijnlijnen, die consequent positieve recensies van klanten hebben gekregen. Als iemand die met een actieve hond leeft, moest ik de Smart Pro Harness and Hands-Free Leash Set zelf uitproberen en kijken of deze onze test voor energieke honden zou doorstaan.
Mijn hond, Nora, en ik hebben ons deel van de harnassen en lijnen uitgeprobeerd op zoek naar de beste opstelling voor onze wandelingen en buitenavonturen. Ik ben blij te kunnen melden dat we over het algemeen een positieve ervaring hadden met de Smart Pro Harness and Hands-Free Leash Set. De hoogtepunten van onze ervaring zijn de doordachte ontwerpen van de producten, de verhoogde veiligheid en het gemak. Blijf lezen om meer te weten te komen over Bella & Pal en hoe hun hondenspullen wandelingen met uw hond aanzienlijk kunnen verbeteren!
In één oogopslag: wat we ontvingen
Beoordeling | Afbeelding | Product | Details | |
---|---|---|---|---|
Onze favoriet |
Smart Pro No Pull Hondentuigje |
2 D-ringclips aan de voor- en achterkant Gevoerd met reflecterende stiksels Gemakkelijk aan en uit te trekken |
PRIJS CONTROLEER |
|
Multifunctionele, handsfree hondenriem van volledig metaal |
5 verschillende functies Elastische bungee absorbeert schokken Karabijnhaak met aluminium vergrendeling |
PRIJS CONTROLEER |
Over Zonli
Wie maakt Bella & Pal en waar wordt het geproduceerd?
Bella & Pal is een merk dat in 2021 werd gelanceerd door Pallas Information Limited, een bedrijf in dierenbenodigdheden uit Hong Kong. Terwijl Pallas Information Limited allerlei soorten dierenbenodigdheden ontwerpt en produceert, richt Bella & Pal zich op buitenkatten- en hondenspullen.
De stijl van het merk is eenvoudig en functioneel. Elk product is zorgvuldig ontworpen en heeft meestal meerdere functies om reizen met uw hond gemakkelijk en stressvrij te maken. U zult merken dat hun producten een strak en klassiek design hebben, waardoor ze eruit zien en aanvoelen als tijdloze stukken die nooit uit de mode raken.
Voor welke soorten huisdieren is Bella & Pal het meest geschikt?
Bella & Pal-producten kunnen uw energieke hond bijhouden terwijl hij wandelt, rent, zwemt en andere buitenactiviteiten onderneemt. Bella & Pal heeft een goede variëteit aan hondenuitrusting en -benodigdheden, maar hun populairste artikelen zijn hun harnassen en riemen. Hun harnassen zijn ontworpen voor veiligheid zonder bewegingsbeperking, en de riemen zijn duurzaam en comfortabel voor zowel u als uw hond om te gebruiken.
Belangrijkste kenmerken
Bella & Pal is een relatief nieuw en jong merk, dus je kent misschien nog niet veel mensen die hun producten hebben gekocht en gebruikt. Hier is alles wat je moet weten over dit opkomende merk en wat je ervan kunt verwachten.
Waar u Bella & Pal-producten kunt vinden
Bella & Pal verzendt groothandelsbestellingen en u kunt sommige producten vinden in boutique dierenwinkels. De beste manier om toegang te krijgen tot de volledige catalogus met producten is echter via de online winkel van het merk en de Amazon storefront. Als u de website van Bella & Pal bezoekt, vindt u vaak kortingsmogelijkheden en afgeprijsde artikelen. U komt ook in aanmerking voor gratis bezorging als uw bestelling meer dan $ 29 bedraagt.
Zodra u uw bestelling plaatst, ontvangt u een bevestigingsmail en een melding wanneer uw bestelling wordt verzonden. De verzendtijd varieert afhankelijk van uw locatie, maar de gemiddelde verzend- en levertijd bedraagt 7 tot 12 werkdagen.
Productkwaliteit
Bella & Pal gebruikt consequent hoogwaardige materialen voor haar producten. Zo is het Smart Pro No Pull Dog Harness gemaakt van 600D Oxford-stof, dat bekend staat om zijn duurzaamheid, sterkte en waterbestendigheid. De All-Metal Multifunctional Hands-Free Dog Leashes gebruiken hoogwaardig metaal voor verbeterde duurzaamheid en weerbestendigheid. Dit betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken dat er plastic stukjes afbreken door trekken, uithalen en continu gebruik.
Maten en ontwerpen
De harnassen van Bella & Pal zijn verkrijgbaar in de maten small tot extra-large. Sommige zijn ontworpen voor toy-rassen en omvatten extra-small tot 2x-small. De meeste harnassen en halsbanden zijn ook verkrijgbaar in verschillende schattige en trendy kleuren en patronen.
Als het aankomt op de maten van de riemen en halsbanden, zul je beperktere opties tegenkomen. De meeste Bella & Pal riemen en halsbanden passen bij middelgrote en grote hondenrassen. Ze zijn vaak iets te groot en breed voor toyrassen en kunnen zwaar en omvangrijk aanvoelen voor kleine honden.
Verzend- en retourbeleid
Bella & Pal verzendt internationaal naar meer dan 100 verschillende landen. Als u artikelen naar de VS verzendt, kunt u verwachten dat ze binnen 7 tot 12 werkdagen aankomen.
Bella & Pal hanteert een retourbeleid van 45 dagen voor de meeste producten, inclusief harnassen en lijnen. De producten moeten in goede staat zijn, zonder ontbrekende onderdelen, en u moet de originele verpakking hebben. Bella & Pal accepteert geen retourzendingen zonder eerst via e-mail te zijn gecontacteerd. Als uw retourverzoek wordt geaccepteerd, stuurt Bella & Pal verzendinstructies en kunt u binnen 3 tot 7 werkdagen een terugbetaling verwachten.
Onze beoordelingen van de Bella & Pal-producten die we ontvingen
1. Smart Pro No Pull Hondentuig
Het Smart Pro No Pull Dog Harness is een comfortabel en duurzaam harnas dat elke hond kan dragen, maar het is vooral gunstig voor honden die een lijntraining ondergaan. Het heeft twee duurzame D-ringen aan de voor- en achterkant en een handvat dat u kunt gebruiken om te voorkomen dat uw hond uithaalt en zichzelf bezeert.
Het harnas heeft vier verschillende verstelpunten om ervoor te zorgen dat het perfect bij uw hond past. Het is verkrijgbaar in de maten small tot extra large en in verschillende kleuren en patronen. Elk ontwerp bevat reflecterende stiksels die uw hond beter zichtbaar maken bij weinig licht.
Dit harnas is ook gevoerd met ademende air mesh, maar het is belangrijk om op te merken dat het nog steeds iets zwaarder en omvangrijker is dan uw standaard vestharnas. Het is dus misschien niet de beste keuze als u een hond hebt die snel oververhit raakt en als u in een gebied woont met extreem hete zomers.
2. Multifunctionele, volledig metalen hondenriem zonder handen
De All-Metal Multifunctionele Hands-Free Hondenriem is een uitstekende keuze voor mensen die veel onderweg zijn. Hij kan over het lichaam of als riem worden gedragen en heeft een D-ring waar u accessoires aan kunt hangen, zoals een poepzakjesdispenser of uw sleutels. U kunt de lengte van de riem ook aanpassen van 5 tot 8 voet lang. Deze functies houden uw handen volledig vrij terwijl u met uw hond wandelt, sport of samen boodschappen doet.
Eén uiteinde van de lijn is gemaakt met een elastische bungee om schokken te absorberen en verwondingen te voorkomen wanneer een hond trekt of uithaalt. Dit uiteinde heeft ook een handvat dat training met korte lijnen mogelijk maakt en de controle vergroot. In plaats van een traditionele karabijnhaak, heeft de lijn een lichtgewicht aluminium vergrendelende karabijnhaak om ervoor te zorgen dat de lijn stevig vastzit aan de halsband of het harnas van uw hond. U kunt ook de grootte van de lijnlus verkleinen wanneer u uw hond even snel moet vastbinden en vastbinden.
Het lijkt erop dat actieve middelgrote en grote honden het meeste baat hebben bij deze riem, en hij is niet ontworpen voor kleinere honden. Hij is er maar in één maat, en hij is misschien te groot en zwaar voor kleine honden en toy-rassen.
Onze ervaring met Bella & Pal
Ik heb de Smart Pro Harness and Hands-Free Leash Set getest met mijn 9-jarige Cavapoo, Nora. Het was de eerste keer dat we Bella & Pal-producten gebruikten en we hadden er zo’n positieve ervaring mee. Onze bestelling kwam op tijd aan zonder problemen en werd geleverd met een set eenvoudig te volgen instructies die alle functies van het harnas en de riem uitlegden.
Het harnas is ontworpen om trekken te weerstaan en heeft alle functies die je nodig hebt voor veilig wandelen met de hond. Het lichaam van het harnas is iets dikker dan je gemiddelde vestharnas, maar het is lichter en comfortabeler dan een tactisch harnas. Ik kon zowel de nek als het borstgedeelte aanpassen en de borstriemen hadden elastische banden waardoor het harnas stevig zat zonder dat Nora zich beperkt voelde. Ik merkte ook dat de D-ringlussen zo goed in het harnas waren gestikt dat ik me nooit zorgen hoefde te maken dat ze los zouden raken of zouden scheuren door trekken en rukken.
Hoe indrukwekkend het harnas ook was, de All-Metal Multifunctional Hands-Free Dog Leash stal de show. De aandacht voor detail is indrukwekkend en ik denk niet dat ik terug kan naar een gewone hondenriem.
Deze riem werkt als een traditionele riem en je kunt hem ook als riem of kruislings om je lichaam dragen. De handgreep van de riem is gevoerd met padding, waardoor hij erg comfortabel is om vast te houden. Je kunt de riem als riem dragen door een metalen versteller te verschuiven zodat hij om je middel past. De versteller sluit goed en ik heb nooit problemen gehad met het losraken van de riemlus.
Het bungeekoord aan het einde van de lijn is erg handig gebleken. Nora jaagt graag op eekhoorns als ze over ons pad rennen. Naarmate ze ouder wordt, maak ik me meer zorgen over de impact die verrassingsaanvallen op haar gewrichten kunnen hebben. Het bungeekoord verzachtte de impact echt en de handgreep die er net boven zit, maakte het makkelijker en veiliger om de controle over de situatie te behouden en hielp Nora om sneller te kalmeren.
Ik neem Nora graag mee naar verschillende plekken en deze set met harnas en riem is een game-changer. Ik kan echt mijn handen vrij hebben als ik met Nora rondloop en het harnas en de riem hebben wandelen, hiken en boodschappen doen met Nora veel gemakkelijker en veiliger gemaakt. Dus als uw hond uw constante metgezel is zoals Nora dat voor mij is, raad ik u ten zeerste aan om de Bella & Pal Smart Pro Harness and Hands-Free Leash Set te gebruiken. Het is een echte game-changer voor al uw dagelijkse wandelingen en buitenexcursies.
Conclusie
Al met al heeft Bella & Pal’s Smart Pro Harness and Hands-Free Leash Set alles wat je nodig hebt om veilig met je hond te wandelen. Het harnas is zowel duurzaam als comfortabel, en de veelzijdige lijn maakt het wandelen met de hond gemakkelijker en leuker. Ik raad deze set met harnas en lijn aan aan hondenbezitters van avontuurlijke honden. Het is mijn favoriete uitrusting voor het uitlaten van honden en ik weet dat ik het zal blijven gebruiken voor al mijn toekomstige wandelingen, hikes en buitenexcursies met Nora.