Billie of Bella? Nee, Belle!

Gestart door Parkieten-Freak, augustus 19, 2006, 15:12:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meltjuh

Wat een mooie foto's!
Hoop snel een foto te zijn van Poeken en Belle die aan het snavelen zijn ;D Maar dat gaat helemaal goed komen!


De dikke kussen heb ik ontvangen en een paar hele dikke terug!

tot slot even off topic :-X
Citaat van: smartie op augustus 20, 2006, 13:45:32
Haha, misschien krijgt Belle nu wel een mooie combinatie tussen plat Haags (Meltjuh: zal wel meevallen he? Wij spreken gewoon ABN) en vlaams.
Ik kan ook heel netjes ABN praten ja  :-X ::)

Ingrid

Wat is Belle toch een ontzettend mooi parkietje  :-*. Leuk om de eerste foto's al te mogen zien. Die twee gaan vast en zeker heel goede vriendinnetjes worden.

marretje

Ik zet net bijna hetzelfde neer als Ingrid maar mijn bericht was alweer verdwenen. Maargoed ik wou dus ook even zeggen dat ik het mooie foto's vind en dat ik Belle nu van de achterkant zag. En ik ook vind het een vreselijk mooi parkietje. Succes met je 2 mooie parkietenvriendinnetjes.

Robintje

Leuke foto's van Belle zeg!  ;D

Mooi vogeltje ook. Ze lijkt een beetje op onze Lily vind ik, en als 't net zo'n schatje is (en ze te horen aan je verhalen tot nu toe, is ze dat wel), dan gaat 't helemaal goed komen.

Succes en heel veel plezier saampjes!

Safrena

Hey mensen

Belle is nu bijna een maand bij ons en het gaat hier heel prima met haar ;D
Belle is van een klein onzeker vogeltje,toen ze net bij ons was , uitgegroed tot  een stoere jonge dame van bijna 5 maand . :P
Het is een een kleine deugeniet die allerlei parkietenkwaad uithaalt samen met Poeken hihi. Een echt ondernemend vogeltje is het geworden die ook graag knuffeld en kusjes geeft.

Tussen Poeken en Belle is het nog niet helemaal hoe het geweest is tussen Winnie en Poeken, maar ik kan je wel vertellen dat ze elkaar niet meer kunnen missen. Als ze elkaar even niet zien dat zitten ze naar elkaar te roepen, zoiets van "waar ben je". En ja hoor ook Poeken roept haar, als ze haar even niet kan zien. Ze zoeken elkaar altijd op. Ze kunnen niet alleen elkaar uitdagen, maar ook mij  dagen ze vaak uit hihi.
Belle eet ook heel graag groentjes en fruit samen met Poeken en ons aan tafel.

Ondanks ik mijn kleine meid Winnie nog mis kan ik jullie vertellen dat ook Belle (en Poeken) al heel diep in mijn hart zit en dat ik van hen beiden heel erg geniet met hun gekke kapriolen, en vaak moet lachen met hen. Ze zijn echte lieverdjes waar ik uren van kan genieten. ;D

Vele groetjes


Annika

wat een heerlijk bericht Safrena  :D ik word er helemaal vrolijk van.
Echt heel fijn dat het zo goed gaat tussen jullie 3, dat hebben jullie ook allemaal verdiend!

Groetjes Annika

Josephine

Wat fijn om dit zo te horen Safrena!

judithdejong

Helemaal top Safrena.....geweldig!!

Groetjes,
Judith

Sara

Ik vind het geweldig dat het zo goed tussen hen gaat hoor! :D
Nog veel plezier met deze erg leuke dames ;D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Chicowen

helemaal top dat het zo goed gaat!!
Ik wordt er helemaal vrolijk van dit te horen!

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

marretje

Wat goed om te lezen dat het zo goed gaat met Belle. Maar ik had het eigenlijk al gezien in je foto-album. Ik moet zeggen dat ze snel al zo tam is. Je zal wel wat bijzonders hebben voor haar ;). Ik ben heel erg blij dat Belle zo goed terechtgekomen is. Toppie.