Woedend

Gestart door Qwerty, september 21, 2006, 18:05:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Qwerty

Hoi,    >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Ik ben woedend!Mijn e mail is openbaar gemaakt!Dat mag niet!!!!Ik wil dat het verborgen is!!!!!!
Deze bericht niet wegdoen, maar bewaren.

Qwerty de Heer (Is zò razend)

Josephine

hoi,
Ga naar je profiel en klik op Account-gerelateerde instellingen dan iets naar onder dan kan je een hokje aanvinken of je je email wil laten zien of niet...

Groetjes Josephine

Caradow

Bij je aanmelding moet je het al aangeven of je wilt dat je email onzichtbaar is, dat jij dat niet hebt aangegeven is je eigen fout en ik neem aan dat deze woedeuitbarsting dan ook tegen jezelf gericht is.....

Josephine

Je kan het volgends mij ook nu nog in je profiel wijzigen zoals ik al zei!

Caradow

Citaat van: Josephine op september 21, 2006, 18:26:38
Je kan het volgends mij ook nu nog in je profiel wijzigen zoals ik al zei!

klopt, ik reageerde meer op de uitdrukking woedend en jij had al gezegt hoe het te veranderen :)

judithdejong

Tsja toch misschien je eigen schuld! En je kan ook normaal aangeven dat je het er niet mee eens bent toch??!!

Groetjes,
Judith

Annika

tja ik kan toch maar 1 ding zeggen : eigen schuld, je moet het zelf aanvinken :'(

Jorijn

Zie dat hij al verborgen staat. Bij deze dus slotje.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Qwerty, check je PB.