nog maar even voorstellen

Gestart door Mariëlle S, juni 18, 2005, 18:19:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mariëlle S

Hoi ik ben Mariëlle en ik ben al een paar dagen op jullie forum. Ik ben 27 jaar en woon in Nederland in 't Gooi. Ik heb sinds eind januari mijn eerste parkietje. :D Ik heb weinig ruimte voor een huisdier en toen zei mijn oma: Neem dan een parkietje die zijn erg leuk. En zij kan t weten want zij heeft vroeger verschillende parkieten gehad. Nou ze heeft gelijk gekregen. Dolby mijn parkietenmannetje voelt zich helemaal thuis hier.  :P
Hij zou al een maatje hebben gehad maar helaas zijn na elkaar twee nieuwe parkietjes overleden :(. Nu houd ik Dolby nog even alleen om te kijken of hij niet besmet is en dan gaan we weer op zoek naar een nieuw maatje. Hopen dat deze wel lang blijft. :rolleyes:
Het is dat ik zo weinig ruimte heb maar parkieten houden is wel verslavend hoor en als ik ooit de ruimte heb dan komt er misschien wel een volière vol.  :D

Ga door met jullie forum en site, hij is fantastisch en zo is jullie geduld en deskundigheid ook. :)

Vriendelijke groetjes van Mariëlle en Dolby

Jorijn

Bedankt voor de leuke complimenten! :D

Welkom op het forum, en schaam je niet om vragen te stellen ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com