Chyco Weggevlogen

Gestart door ButterflyGirl, september 16, 2006, 17:50:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ButterflyGirl

Hallo,,

Vandaag is mijn blauwe mannetje Chyco weggevlogen.. hij heeft nog lichte strepen op zijn voorhoofd en hij is erg tam... als iemand hem vind in de omgeving Enschede (Overijssel) bel mij dan: **** Alvast bedankt,,

groetjes lisanne

I.v.m. jouw privacy heb ik het telefoonnummer weggehaald.
Er is altijd kans dat iemand er misbruik van gaat maken.
Gr. PF

Brenda

Veel succes met het terugvinden van je gevleugelde vriendje...

Heb je ook al gekeken op internet (amivedi, marktplaats, etc), hier staan ook vaak gevonden dieren vermeld...

Er is hier ooit al eens een topic over geweest maar ik weet even niet hoe ik de link hier kan plakken... gebruik de zoekfunctie ander eens en je zult het vast vinden!!

Groetjes Brenda

sambal

Dat is inderdaad wel zielig voor jou.
Ik hoop dat je hem maar snel terug vind en dat de vinder hem ook inderdaad terug geeft!
Maarja veel sterkte :(

ButterflyGirl

heey,,

ik ben al weer een dag verder en hij is vandaag misschien 2 keer gesingaleerd..
maar heb ik de kans dat iemand of ik hem ooit nog terug gaat vinden.. en zo ja hem te pakken kan krijgen,, ook al had ik mijn vogeltje iets meer dan 2 weken,, ik mis hem verschrikkelijk... :( ik ga morgen langs het dierenasiel en ga briefjes ophangen.. ook ga ik even naar amivedi bellen om hem op te geven als vermist...

groetjes lisanne

Annika

in je eerste berichtje staat dat hij erg tam is, dus wie weet kan iemand hem wel te pakken krijgen. Als het je enige parkietje is kun je misschien even de kooi op de tuintafel zetten met trosgierst en eten erbin/erbij, wie weet helpt het.
Het parkietje van mijn schoonzusje is ook een keer weggevlogen en dagen later bleek iemand hem gevonden te hebben en opgevangen. Dit is dus uitermate goed afgelopen, hopelijk gaat dit ook voor jou gelden.
Succes!

Groetjes Annika