Kleptomanie

Gestart door Jippie, september 15, 2006, 20:10:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Scotty - Keecko

Citaat van: budgie op oktober 30, 2006, 19:40:28
1. Wat hebben deze beide behangende bendeleden toch een heerlijke inzichten!
2. De naam mag ook 6 letters bevatten: SJAKIE.
3. De baas zit er nog even op te broeden.
4. Kijk toch eens hoe welgemanierd deze Keeck en Scott zijn! Ze mogen Sjaak's privé chauffeurs worden in zijn  
  nieuwe Rolls Royce! Hebben zij óók een auto van de zaak!

1. ::) :-X ;)
2. kan ook!
3. ze wachten trouw af!
4. ohh... ::) Helemaal te gek!! Bedankt baas! ;D Enne...ze zullen goed rijden hoor!

Citaat van: budgie op oktober 30, 2006, 19:45:03
Sjaak was vergeten dat hij al een opdracht voor Keeck en Scott had bedacht!

Sorry baas, Scotty en Keecko hebben deze taak over het hoofd gezien, maar gaan gelijk in actie! ;)

Citaat van: budgie op oktober 30, 2006, 19:47:24
Wacht eens even ...... wacht eens even .......! Hiermee wordt toch NIET bedoeld: SCOTT? ???

Nee hoor!! :D Ze bedoelden natuurlijk SJAAk, alhoewel Scott ook wel blij zou zijn geweest... ::)


P.S. Scotty en Keecko hopen dat dit bericht mag blijven staan en hopen dat dit topic niet wordt gesloten... ze hebben het nu net zo naar hun zin! Maar als het echt moet, dan moet het natuurlijk! ;)

budgie

Citaat van: Scotty&Keecko op oktober 31, 2006, 10:00:19
P.S. Scotty en Keecko hopen dat dit bericht mag blijven staan en hopen dat dit topic niet wordt gesloten... ze hebben het nu net zo naar hun zin! Maar als het echt moet, dan moet het natuurlijk! ;)

Men vindt dat het moet, lieve jongens! Sjaak begint gewoon 'voor zichzelf'! ::)

Cutie_lover

Cutie en Moppie zeggen goodbey :( >:( :-[ :'(

Josephine

AAAH ik vind dit echt heel jammer, parkieten-freak! Waarom is het nodig?

Jetske

Ik vind het ook erg jammer, was net zo leuk. maar goed we hebben geen keus. Cicero zal zijn criminele activiteiten op dit forum (niet daarbuiten) vanaf nu dan ook staken. Het was prettig met jullie samen te werken!

budgie

Citaat van: Jetske op oktober 31, 2006, 17:24:46
maar goed we hebben geen keus.

Sjaak vraagt zich af of men er niet beter aan toe was onder zijn 'bewind'.

mozart

Ik als lezer van dit topic moet toch even mijn bezwaar indienen!
Vind het jammer dat er een eind MOET komen aan dit topic!
Wie het wil lezen leest het en anderen niet, ik vind het nu juist een leuke afwisseling!
Wat mij betreft blijft dit topic bestaan! Maar ja ik heb niet wat in te brengen helaas.
groet Mozart

Scotty - Keecko

Scott en Keeck vinden het ook heel jammer! en zullen dit criminele topic heel erg missen om hun criminele daden in op te schrijven...  :( :'(

Maar.... (verder hebben ze eigenlijk niks meer te zeggen, behalve)

Veel succes met jullie criminele daden!!  ;D Enne... Scott en Keeck zeggen:

Het was leuk om met jullie samen te werken ;)

P.S. Mozart, ben het helemaal met je eens!! Scott en Keeck zijn blij verrast dat er eindelijk een enthousiaste lezer een reactie geeft :)

budgie

Citaat van: mozart op oktober 31, 2006, 18:39:26
Ik als lezer van dit topic moet toch even mijn bezwaar indienen!
Vind het jammer dat er een eind MOET komen aan dit topic!
Wie het wil lezen leest het en anderen niet, ik vind het nu juist een leuke afwisseling!
Wat mij betreft blijft dit topic bestaan! Maar ja ik heb niet wat in te brengen helaas.
groet Mozart

Dank je, Mozart!
Zo, nu wordt Sjaak voor het eerst echt boos! Dat er een eind moet komen aan zijn nobele streven, is tot daaraan toe, maar dat dit op zo'n manier moest, doet de deur dicht. De ontevredene(n) had(den) ook via PB veel eerder kunnen laten weten dat Sjaak's handelingen hier niet langer op prijs werden gesteld. Na het inlossen van zijn 'decemberbelofte' (als hierop nog wél prijs wordt gesteld), verdwijnen zijn geschriften voorgoed van dit forum! Sjaak kan zijn tijd wel béter besteden! De baas kan goed tegen kritiek maar heeft bezwaar tegen de manier waarop deze hier wordt gegeven!
Ita est!

Josephine

Citaat van: budgie op oktober 31, 2006, 19:15:33
Dank je, Mozart!
Zo, nu wordt Sjaak voor het eerst echt boos! Dat er een eind moet komen aan zijn nobele streven, is tot daaraan toe, maar dat dit op zo'n manier moest, doet de deur dicht. De ontevredene(n) had(den) ook via PB veel eerder kunnen laten weten dat Sjaak's handelingen hier niet langer op prijs werden gesteld. Na het inlossen van zijn 'decemberbelofte' (als hierop nog wél prijs wordt gesteld), verdwijnen zijn geschriften voorgoed van dit forum! Sjaak kan zijn tijd wel béter besteden! De baas kan goed tegen kritiek maar heeft bezwaar tegen de manier waarop deze hier wordt gegeven!
Ita est!
Budgie ik ben het ECHT helemaal met je eens!!! We zijn net zo leuk bezig en het is gewoon grappig!!!!

>:( >:( >:( :( :( >:( >:(

Caradow

Lieve mensen,
Als het beheer het tijd vind om een einde te maken aan dit draadje, dan moeten we dit respecteren.

Ikzelf heb pas gisteren aktief een berichtje in dit draadje gepost en ik moet zeggen dat het draadje mij niet zo na ligt als dat dat bij jullie het geval is, maar ik kan mij best voorstellen dat er leden zijn die het begint te vervelen. Ikzelf heb ook de meeste bladzijden NIET gelezen omdat ik nou niet het gevoel had dat het echt meerwaarde had.

Het beheer zal gegronde redenen hebben om er nu een eind aan te maken en die beslissing ligt alleen bij het beheer.

@ budgie: elke keer als er iets gebeurt wat niet in jou straatje past, dreig je met weggaan van dit forum. Houd daar nou eens mee op, leg je neer bij de regels, accepteer en respecteer andermans mening en blijf gewoon aktief op het forum. Als je dat niet kunt en je dus niet kunt verenigen met de besluiten van het beheer of meningen van andere forummers, dreig dan niet en ga gewoon. Je geloofwaardigheid begint nogal te dalen op dit moment...

Parkieten-Freak

Citaat van: Josephine op oktober 31, 2006, 19:23:21
Budgie ik ben het ECHT helemaal met je eens!!! We zijn net zo leuk bezig en het is gewoon grappig!!!!

>:( >:( >:( :( :( >:( >:(

Wat let jullie om door te gaan?
Ga rustig verder, hier bijvoorbeeld!


budgie

Citaat van: Caradow op oktober 31, 2006, 20:37:20
@ budgie: elke keer als er iets gebeurt wat niet in jou straatje past, dreig je met weggaan van dit forum.

Doe niet zo raar. Ik ga meteen proberen of ik mijn gegevens van de site kan halen. Ik dreig niet met weggaan als 'iets niet in mijn straatje past'. Wat een kinderachtige onzin. Nee, ik ga weg als ik vind dat ik onredelijk behandeld word. Bij deze: iedereen de hartelijke groeten en nog veel plezier. Ik ben per direct vertrokken.

Josephine

Citaat van: Parkieten-Freak op oktober 31, 2006, 20:56:26
Wat let jullie om door te gaan?
Ga rustig verder, hier bijvoorbeeld!
tja parkietenfreak ik heb het daar met budgie al over gehad. Als we inderdaad daar verder gaan of des noods maken we zelf een ander fora, mogen we dat dan in dit topic aankonidgen zodat iedereen kan komen??? En dan echt alleen gewoon voor de leuke criminele bende verder NIET!

Parkieten-Freak

Natuurlijk mag dat Josephine. ;)


karin v h

Het is triest zoals het loopt bij dit forum.
Het was een leuk item misschien had het op een andere plek moeten staan maar waarom niet bij de site van de parkietenfreak. Er is zoveel mogelijk.

Helaas worden vragen die al 100 x gesteld zijn wel geaccepteerd en met liefde naar de zoekfunctie verwezen maar een leuk vervolgverhaal mag niet.

Ik hoop dat er op een andere plek toch een voortzetting kan komen van de KLEP-dames rn dat Budy zich toch weer wil aansluiten bij het forum. Ik begrijp volkomen haar reactie.

Maar ik durf ook niet meer zoveel te zeggen want dan wordt je hier uitgefloten.......

mozart

Ik sluit me geheel aan bij Karin!
Vind dit toch erg jammer hoor.
Dit zou toch anders moeten kunnen?!
Wat is nou toch precies het bezwaar tegen dit topic, ik begrijp het niet!
Caradow heeft gelijk w.b. het nemen van een besluit door het beheer, maar ik begrijp dit besluit gewoon niet!
Verder vind ik het jammer dat er regelmatig met een scherpe tong naar elkaar gereageerd wordt.
Helaas is Budgie vertrokken, haar adviezen en tips waren zinvol en nuttig, ook ik hoop dat er nog een weg terug is voor haar!

Parkieten-Freak

#657
Wat betreft het topic van de KLEP-dames (het woord is leuk gevonden trouwens): lees de forumregels even door.
Zoals ik al eerder aangaf: dit is leuk voor een tijdje maar je moet er gewoon een keer een eind aan breien. 600 (!) reacties zijn naar mijn mening eigenlijk al 400 reacties teveel.
Er zijn genoeg blogs of fora waar je terecht kunt met dit soort verhaaltjes. Dit soort "fun" is leuk voor een keer, maar je moet ook van ophouden weten vind ik.

Voor de allerlaatste keer:
Je bent niet verplicht om dit forum te bezoeken. Er zijn genoeg andere fora waar je welkom bent als de stijl en/of inhoud je niet bevalt.
Als de forumregels je niet aanstaan of je hebt klachten, dan kun je de beheerders of de admins daarover een mailtje of pb sturen.
Dit topic krijgt van mij nu gewoon een slotje.
*klik*