leuke site

Gestart door Toco, september 14, 2006, 22:58:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toco

Heej allemaal

Ik heb een mooie site gevonden over kleurslagen van parkietjes. Heel interessant. Het is helaas wel helemaal in het engels en dus niet altijd even makkelijk te begrijpen. Maar de plaatjes zijn het zeker waard ;D
Ik hoop dat dit waardevol genoeg is. Het leek me logisch om het hier te plaatsen. Maarre ik hoop niet dat deze site al een keer genoemd is ooit. Veel plezier dr mee :D

Groetjes

Moet ik natuurlijk wel het adres meegeven  :D

http://www.budgieplace.com/colors.html


PS: ik weet niet of het werkt als je er op klikt, daar heb ik geen verstand van. Anders moet je maar even kopieren en plakken   ;)

Berichtjes samengevoegd. Gr. Ingrid

mozart

Bedankt, wat een prachtige foto's!
Heel gaaf!
groetjes Henriƫt

*Z*

Inderdaad hele mooie foto's ;D

Cheryl87

Super leuk om te lezen ook! En inderdaad, hele mooie foto's!

Groetjes

dirgnietje

Alleen nog 'plaatjes gekeken' en die zien er erg mooi uit allemaal. Ga er zeker nog eens voor zitten. Bedankt voor de link!
Groetjes Ingrid

Mars

Al met al blijft het lastig om uit te puzzelen waar mijn parkietje dan onder valt. Het zal wel een leuke mix van 4 verschillende factoren zijn, denk ik...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Safrena

Hey Toco

Bedankt voor de leuke link en hij is zeker waardevoll ;)
Echter stond hij hier inderdaad al bekend op het forum :P

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=7646.0

Vele groetjes

Idske

Heb even snel gekeken omdat ik zo weg ben, maar wat een mooie foto's! :-*

Zal zeker nog een keer kijken als ik meer tijd heb!

Groet Ids en Coco!
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Trippy

Inderdaan leuke foto's maar zal niet weten waar mijn toekomstige parkietjes onder vallen.
Kan hier ook niet op een foto laten zien,
Hij geeft namenlijk aan dat het bestand te groot is ( heb er alleen nog  eeen van marktplaats :p )

Nou ja,
Veel Groetjes,
ursula :P