Wie ben ik eigenlijk

Gestart door Missa, juni 18, 2005, 11:54:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Missa

Hoi iedereen
Kheb mij gerealiseerd dat ik mij eigenlijk nog niet heb voorgesteld, dus dacht ik dit maar even snel te doen!! Ik ben Marissa = Missa en ik ben 20 jaar en woon in Belgiƫ in Aalter!!! Ik ben al een tijdje aanwezig hier op het forum en heb het hier erg naar mijn zin!!! Voor ik mijn eerste parkietje Flupke had, kon ik nooit denken dat mijn liefde voor zo een parkietje zo groot kon worden, en kijk nu ik kijk bijna elke dag op het forum en zoek zo veel mogelijk op over parkietjes!!! Jammer genoeg is mijn Flupke in de paasvakantie overleden, daar heb ik veel verdriet van gehad! Hij is in mijn handen gestorven :(!!! Hij had een luchtweginfectie denk ik!!! Maar nu ben ik in blijde verwachting van een nieuw parkietje, hij zit nog in het nest en is nog niet oud genoeg, maar ik kan bijna niet wachten om hem te gaan ophalen bij de kweker!!! Ik weet nog niet goed hoe ik hem zal noemen, leuke tips van jullie zijn altijd welkom!!! Als hij geariveerd is hou ik jullie zeker op de hoogte!!!
Ten slotte wil ik zeggen wat een toffe site het hier is,ik heb hier al veel bijgeleerd over onze gevleugelde vriendjes!!! Bij deze weten jullie al iets meer over mij!!!
Vele groetjes Missa

Jorijn

Bedankt voor het leuke compliment :D

Dus ook welkom op het forum! en mochten er vragen zijn, Schaam je niet om ze te vragen ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Carla

Hai Missa,

Wij wonen maar op een boogscheut van elkaar. Ik woon namelijk in Ruiselede. Ik heb twee parkieten in huis Tommy en Janne. En nog een zestal parkietne buiten.
:lol: