Mellow een hele lieve parkiet zoekt een goed thuis

Gestart door Charlot, september 14, 2006, 14:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Charlot

Hallo allemaal,

Helaas en tot mijn grote verdriet ben ik in een situatie terechtgekomen waarbij ik Mellow niet langer onderdak kan bieden. Wij zoeken voor Mellow een ontzettend goed onderkomen waarbij met veel liefde voor hem/haar zal worden gezorgd. Wij geven er de voorkeur aan dat hij/zij met andere parkietjes/parkiet is en  zo nu en dan vrij kan rondvliegen.

Mellow is al een beetje tam en zeker goed tam te maken. Het is nog niet duidelijk of Mellow een mannetje of vrouwtje wordt. Een wit parkietje met grijs, erg apart volgens mij. Het is echt een lieve schat. Doet absoluut geen vlieg kwaad.

Mellow woont momenteel in Arnhem. We kunnen Mellow eventueel brengen. Wil het beste voor het mupke en Mellow is nu vaak alleen. We willen dat daar snel een einde aan komt!

Groetjes Charlotte

KiimmBiimm_

Erg jammer dat je hem/haar weg moet doen

:(

ikzelf krijg over ongeveer 1 weekje zelf ook een parkietje
ik zou hem/haar best wel willen
maar ik woon in eindhoven
en ja ik ben nog niet zo heel erg bekent met parkietjes
en will graag eerst me eigen parkietje tam maken
ik hoop dat je snel iemand vind
ikzelf vind het absoluut geen probleem en hebb ook een grote kooi waar 2 parkietjes in kunnen

Groetjes KiimmBiimm_

Hoe oud is hij/zij eigenlijk?
En mag er mischien een foto bij van der ?
en als je der wegg doet zit er een kkooii bij  ::) ???

Annika

wat ontzettend naar dat de situatie niet langer berekend is op een parkietje  :( Verdrietig voor jou en heel jammer voor je parkietje, ik hoop voor beiden dat jullie gauw een goed thuis vinden.
Helaas heb ik zelf aan 4 pietjes mijn handen vol, maar er is vast wel iemand die een prachtig parkietje een goed thuis wil geven.

Net als mijn voorganger zegt zou wat meer info trouwens fijn zijn : foto liefst met duidelijke neusdop erop (zodat de 'kenners' onder ons kunnen gokken of het man of vrouw is) en hoe oud is het parkietje ongeveer?

Groetjes Annika

KiimmBiimm_

Jaa
ik will het beestje erg graag een goed huis geven
en ik krijg ookzelf nog een grasparkietje
dus die 2 kunnen elkaar dan goed vermaken

Groetjes kiimmbiimmm_

teminsten als u het oke vind

sara

he ik heb een goede thuis voor jou parkietjes mijn buur vrouw wil er 2  :-*

Annika

nou al twee gegadigden, waar zo'n forum al niet goed voor is  ;D

Parkieten-Freak



KiimmBiimm_



prissie

Citaat van: Parkieten-Freak op september 14, 2006, 18:20:02
Zijn eventuele ouders al geraadpleegd? :-X

Woehahahahah even helemaal offtopic hoor, maar ik lig dubbel om de vraag, zo droog!! en dan die smilie erbij, die maakt het af....

KiimmBiimm_

Haha

ik ben benieuwd wat het baasje van mellow te vertellen heeft :-*
Ze heeft nog steeds niet gereageert  :-*
Groetjes kiimmBiimm_ ;D

roha

jJa nou, ik hoop ook dat het baasje van Mellow snel reageerd, want ik wil ook wel weten of het een mannetje of vrouwtje is.
Bij ons mag Mellow nl. ook wel komen wonen. Dan komt ze bij de 5 (2 mannetjes en 3 vrouwtjes, dus hoop ik dat Mellow een man is) andere pietjes en mag vrij rondvliegen in huis.
Mijn vriend en ik vinden Mellow erg mooi! Wij wonen trouwens in Den Haag, dat is wel weer wat ver weg.
Dus daarom hoop ik dat het baasje snel reageert, zodat ze er over kan nadenken aan wie ze Mellow wil gaan geven.
Groetjes Hanneke

KiimmBiimm_

Mischien kan mellow
beter bij jullie tussen al die vogeltjes enzo word hij/zij vast heel gelukkig
en ik heb er maar eentje
mischien is mellow beter bij jouw af
Groetjes kiimmbiimm_ :-*

Charlot

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle lieve en enthousiaste reacties!!! Wat fijn dat er toch zoveel mensen zijn die begaan zijn met dieren en nu in het bijzonder Mellow!

Ik ben even niet in de gelegenheid geweest een antwoord te geven, mijn excuses daarvoor.

Ik heb contact gehad met iemand die Mellow ook heel graag een goed onderdak wil geven en waar Mellow ook lieve vriendjes krijgt. Ik wil natuurlijk wel eerst zien hoe het gaat met Mellow en de andere parkietjes, want Mellow moet het wel naar de zin krijgen. Dat vind ik heel belangrijk!

Mocht het niet klikken dan hoop ik dat er nog steeds zoveel enthousiaste mensen zijn want Mellows geluk staat voorop!!

Nogmaals wil ik zeggen dat ik het erg fijn vind dat er zoveel leuke reacties zijn.

Groetjes Charlotte

KiimmBiimm_

Graag gedaan

leuk dat mellow een leuk thuis heeft gevonden
hoop dat hij/zij erg gelukkig word
mag er mischien een wat grotere foto van hem/haar bij
ik vind de kleur van mellow
heel erg mooi

GRoetjes kiimmBiimm_ :-* :-* :-*

Charlot

Ik zal nieuwe foto's maken! En dan kijk ik of er een grotere op kan plaatsen!  :)

Breezer de stille

Ennn? :) Is MEllow al verhuisd? Ik ben zo nieuwsgierig of hij nu helemaal goed verhuisd is, wel top hoor! Dat je via zo'n forum als dit in noodgevallen je lieverd kunt laten adopteren :D Want natuurlijk is het niet leuk maar het verzacht vast de pijn dat je weet dat hij/zij bij een Parkietenfreak is terecht gekomen ;D

roha

Ja, nu je het zegt, ik zou het ook wel eens willen weten hoe het met mooie Mellow gaat. Ik ga er vanuit dat alles ok is, geen nieuws is, goed nieuws
zeggen ze.

Roha