'Moeilijke' eter stopt zich onverwacht vol met pellets!

Gestart door budgie, september 12, 2006, 13:44:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

budgie

Sinds 5 september j.l. heb ik Sjakie geen pellets meer aangeboden. Het waren paarlen voor de zwijnen in het geval van dit kleine mormeltje. Vanmiddag dacht ik: "Kom, laat ik eens gek doen en een bakje vullen met een paar soorten Harrison's en het hem eens voor z'n snuffert houden." Zonder hoop bood ik het spul aan en wat denk je? Hij begon zich ermee vol te stoppen alsof hij niet anders was gewend! Ik begrijp niks meer van die rare kwast! Ik hoop dat hij deze 'vergissing' vaker maakt. Het zou een welkome aanvulling zijn op zijn dieet.

karin v h

Ja, het is net een mens. ;D
Het ene moment wil hij het niet en als je het een tijdje niet onder je neus krijgt wil je het wel. :P
Groetjes karin

Nina

Haha! En dan dacht ik dat ík gekke parkietjes had! Nee maar super, morgen weer proberen! :)

emceeelwee

Wow, da's echt super zeg!
Hopelijk blijft ie het doen  ;D

Josephine

woowowow !!!!! wat super dat hij deze vergissing maakt! met een beetje mazzel heeft hij nu geproeft dat het lekker is. En herhaalt hij het!

Idske

Gefeliciteerd!!! Omdat je zo lang bezig bent geweest en Sjakie nu eindelijk pellets eet!

Groet Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

budgie

Ha ha, mensen toch! We zijn nog lang niet over de brug hoor. Dat heeft mijn parkiet me inmiddels wel geleerd. Hij heeft een sterk eigen(wijs) willetje. Ik zal eerst eens zien hoe z'n pet morgen staat. Het gaf wél een goed gevoel om hem iets te zien 'inladen' dat gezond voor hem is!  ;)

Joske


Sara

Volhouden hoor!
Wie weet,de aan houder wint misschien! :D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

budgie

Ik had vandaag minder succes. Maar: elk korreltje pellet dat hij eet, is meegenomen ....

karin v h

Hij had toch door dat hij zich gisteren vergist had. ;D
Maar gaat het nu verder goed zonder de pellets is zijn ontlasting nog steeds goed?
groetjes karin