Ik heb vanavond helemaal versteld gestaan

Gestart door Maur@, september 08, 2006, 22:52:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

Ik was bij de nieuwe baasjes van Angel en Carla. Die inmiddels de namen Sky en Sunny hebben gekregen. Weten jullie nog. Carla, aan komen vliegen hier zo wild als ik weet niet wat. De mams van Uno en Due. Niet tam te krijgen. Wat denk je, mevrouw stapt op een stok en op een vinger en eet zelfs uit hun hand. Ze hebben dat wel voor elkaar gekregen door ze gewoon met eten te lokken na een klein beetje uithongeren. Maar toch. Ze mogen de hele dag uit de kooi er loopt zelfs een hond rond. Ik maakte me nog zulke zorgen. Muts dat ik was. Ze hebben echt een geweldig nieuw huis gekregen. Echt waar. En in oktober hangen ze een blok in de kooi, het blok is al gekocht en mogen ze een nest krijgen. Nou jullie begrijpen dat ik helemaal gelukkig ben dat alle 5 de vogels die ik weg moest doen het beste huis van de wereld hebben gekregen.

Caradow

Dat is supergoed nieuws Maura! Nu weet je dat je je daar gene zorgen meer om hoeft te maken. Ik weet uit ervaring dat zoiets toch altijd een beetje in je hoofd blijft spoken... ;D