Uitslag: The Hall of fame - de spelende grasparkiet!

Gestart door Parkieten-Freak, september 06, 2006, 22:30:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wiens foto vindt jij het mooiste van allemaal?

Meltjuh
1 (2%)
Johan
1 (2%)
*z*
1 (2%)
Ingrid
3 (5.9%)
Irisje
1 (2%)
Joey
1 (2%)
Josephine
1 (2%)
Mickael
1 (2%)
Sjuh
4 (7.8%)
Brenda
0 (0%)
Cutie-lover
0 (0%)
Nina
4 (7.8%)
Marretje
1 (2%)
Esther
1 (2%)
Safrena
1 (2%)
Sonja
3 (5.9%)
Budgie
2 (3.9%)
Caradow
5 (9.8%)
Simpy
1 (2%)
Annika
0 (0%)
Danielle
0 (0%)
Smartie
3 (5.9%)
Mozart
0 (0%)
Chicowen
12 (23.5%)
Judithdejong
0 (0%)
Scotty & Keecko
0 (0%)
Jetske
1 (2%)
Lindavengelen
0 (0%)
Brenda
1 (2%)
Sylvie
0 (0%)
Jippie
0 (0%)
Qwerty
1 (2%)
Baasje van Arno
0 (0%)
Parkieten-Freak
1 (2%)

Totaal aantal stemmen: 19

Parkieten-Freak

Beste leden,
Het is weer tijd voor iets leuks, we gaan starten met een nieuw topic op het forum. :)
Omdat we weten dat jullie allemaal gek zijn op jullie gevleugelde makkertjes en frequent foto's van hen maken, heeft forumlid Meltjuh iets leuks bedacht.
De bedoeling is dat jullie een bepaald thema krijgen voor een foto.
Een thema zou bijvoorbeeld kunnen zijn "de etende grasparkiet". Je mag dan één foto plaatsen waarop te zien is hoe je gevleugelde vriend(en) hun maagje vullen.  :)
Aan het einde van elke maand komt er een poll. Je kan dan stemmen op de foto die jij het leukste vindt!
Je kunt t.b.v. dit onderwerp foto's plaatsen t/m 30 september.

Van 1 t/m 7 oktober krijg je de mogelijkheid om te stemmen op de foto van jouw keuze.
Op 8 oktober komt er een nieuw thema, uitgekozen door expert-forumlid Annika.

De vijf leukste foto's van elk thema komen op de website te staan in de nieuwe rubriek "The hall of fame".
;D
- Het is niet toegestaan om gemanipuleerde foto's te plaatsen.
- Zorg ervoor dat de foto's niet te groot zijn: verklein ze zonodig! Een maximale breedte van 500 pixels is toegestaan.


Dan wil ik graag aan Meltjuh vragen om het eerste onderwerp aan te dragen, het is immers haar idee.... ;)

Kom er maar in Melanie, en open de "Hall of Fame" bij Parkieten-Freak & Donkey Online"!
;D ;D ;D


Meltjuh

Oké mensen daar komt hij dan ;D
Het eerste onderwerp: "De spelende grasparkiet"
Maak een leuke actie foto van jullie gevleugelde vriendje spelend met zijn of haar favoriete speeltje!

Ben benieuwd wat voor fraaie foto's jullie allemaal neer gaan zetten ;D

Succes allemaal :D

Parkieten-Freak

#2
Ga jullie gang mensen, oploaden maar!  :) Let goed op het onderwerp zoals het door Meltjuh beschreven is!
Plaats in dit topic één foto: de allerleukste foto van je spelende grasparkietje.
Let er wel op dat de foto niet te groot is: verklein hem zo nodig naar maximaal 400 pixels breed.
De leukste 5 foto's komen op de website te staan, in de nieuwe rubriek "The hall of fame".
Succes allemaal! :)


Meltjuh


johan

hier is een foto van mij parkiet spruitje die helaas een half jaar geledem dood gegaan is. toch wil ik  nog één keer een foto van mijn lieve mannetje hier plaatsen ;)

groetjes, johan

[verwijderd door de beheerder]

*Z*

Hier mijn parkietje die erg gek is op belletjes, hij moet altijd met zijn snavel het belletje raken vooral als hij boos is  :D
En als je met je hand het belletje heen en weer beweegt wacht hij onder het belletje op het moment om het met zijn snavel te pakken...

[verwijderd door de beheerder]

Ingrid

Ik heb zoveel foto's, maar dit vind ik één van de leukere ;).
Meestal liggen er wat knopen in het winkelwagentje en beiden vinden het erg leuk die er zo snel mogelijk uit te kieperen. Dan zitten ze vol trots te kijken: "zo, gooi ze er maar weer in hoor, we zijn er klaar voor!"

[verwijderd door de beheerder]

Irisje

Hoi,

Wat een leuk idee is dit. ;D

Dit is 1 van mijn vriendjes. Puckie.
Puckie deed dit toen hij dit speeltje net had gekregen, ik ben altijd bang geweest dat hij vast zou komen te zitten. Gelukkig is dit nog nooit gebeurd. ::)



[verwijderd door de beheerder]

joey

#8
hallo dit is Joey met zijn favoriete speeltje  :P :P :P

De foto van Joey heb ik verwijderd, je hebt nl. 2 foto's ingestuurd.
Gr. PF

Meltjuh

Super leuke foto's al ;D hoop dat er nog vele volgen!

Oké mensen hier komt mijn inzending. Ik vroeg me eigelijk af of deze foto nou bij spelen hoort of baltsgedrag ??? Nouja wat maakt het uit hihi :P

Josephine

Hoi allemaal,
Hier ook maar een foto van Rakker. Ik kon niet kiezen uit 2 verschillende: eentje dat hij op mijn schouder zat te spelen met m'n kettingkje, en deze. Dus deze is het geworden!

Groetjes Josephine

[verwijderd door de beheerder]

mickael

Hallo allemaal,

Hier is een foto van Choco die net een slinger aan zijn spiegeltje geeft.
Een echte actiefoto.
Croky staat aan de zijlijn zeer geinteresseerd toe te kijken

[verwijderd door de beheerder]

Sanne

Hoi Allemaal,

Hier een foto van een Spelende Simba  ;D

Groetjes Sanne en Simba

[verwijderd door de beheerder]

Maur@

#13
Mag het ook een filmpje zijn? Ik heb vanmiddag Due gefilmd toen hij aan het baderen was in de peterselie. Zo niet dan kan ik misschien wel een stukje eruit halen en als foto plaatsen.

Graag in de vorm van een foto Maur@ ;)

joey

#14
foto van Joey is al geplaatst nu een van Ian als ze speelt zij speelt weer graag met heel andere dingen als Joey. :D :D :D

Joey, helaas heb je niet gereageerd op mijn pb'tje.
Je kunt namelijk maar één foto inzenden voor de Hall of Fame.
Ik weet niet welke je zelf gekozen uiteindelijk zou hebben, maar ik vind deze foto mooier dan de vorige.
Ik zal deze foto laten staan voor de Hall of Fame.
Groetjes,
PF


[verwijderd door de beheerder]

Brenda

#15
Tiko en Mupke met hun leukste speelgoed... het spiegeltje!
Ten tijde van de foto hadden ze opeens (geen idee hoe het komt  ;)) meer interesse voor elkaar, mij en die grote boze camera!

Maar bij deze dus onze inzending ;D!

Groetjes Brenda



Tiko, Mupke en spiegeltje

Chicowen

Ten eerste wil ik even kwijt dat ik het ontzettend leuk idee vind!
Verder zit ik al dagen met de camera klaar om een foto te maken van Pucky die op haar rug ligt te spelen. Helaas is iedere keer de camera interessanter. Kortom, ik moet nog even hard mijn best doen.
Vandaar ook mijn vraag: is er een uiterlijke datum dat de foto in dit topic moet staan?
Mocht ik voor die tijd geen foto hebben van Pucky op haar rug, heb ik natuurlijk ook wel een andere leuke foto, maar eigenlijk wil ik gewoon die ene van Pucky! hihihi.  :-X

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Cutie_lover

Hier een foto van Cutie die met zijn favo speeltje: het belletje speelt. Ikzelf vind het een leuke foto:P en een heel leuk topic ;D

Nina

Ah leuk verzonnen Melanie! Het was een erg moeilijke keuze welke foto ik zou doen, mijn pc staat vol met foto's van Bloempje en zijn geweldige spiegeltje met belletje. Hihi, bijna net zo leuk als zijn maatje Kipje, bíjna!

marretje

Ik kon er ook niet zo snel 1 vinden maar uiteindelijk toch 1 van Knabbel die graag aan alles knabbelt wat glimt. Hier zit hij bij mijn dochter op haar schouder en die is apetrots op de foto.

[verwijderd door de beheerder]