gedrag van tjiepje

Gestart door jonas, september 04, 2006, 18:06:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jonas

hallo ik heb een nieuw grasparkietje een mannetje van zaterdag en ik heb nog een mannetje of vrouwtje die ik al 4maand heb ma ik weet niet dat het een mannetje of vrouwtje is zijn snavelke is licht blauw mischien wete jullie wat het is en ook geef hij of zij altijd eten aan mijn nieuw vogeltje doen mannetjes dat ook? ;D

stuur AUB terug!

groeten jonas :)

Meltjuh

Hoi Jonas,

Als de neusdop na 4 maanden nog niet aan het verleuren is en hij is lichtblauw denk ik dat het een popje is.
Heb je misschien een foto van je parkietje?

jonas

#2
ik heb gezien op u site naar jouw vogels en het dopke lijkt zoals macho zou dat kunnen dat de dierenarts het kan zien. Het is misschien een rare vraag kun je mannetjes castreren :D

geen msn taal aub
aangespast
gr Safrena

Safrena

Citaat van: jonas op september 04, 2006, 19:31:25
ik heb gezien op u site naar jouw vogels en het dopke lijkt zoals macho zou dat kunnen dat de dierenarts het kan zien. Het is misschien een rare vraag kun je mannetjes castreren :D

Hey Jonas

Een goed vogelarts kan dat inderdaad zien
Maar zoals Meltjuh al zei als het na vier maand nog niet mooi blauw is zal het hoogstwaarschijnlijk een popje zijn

En op je andere vraag
Neen je kan een parkietje niet onvruchtbaar maken

vele groetjes

jonas

maar het is wel blauw ma licht blauw

Meltjuh



dat had mijn popje Tika ook  ;)

marretje

Wij hebben hier een mannetje Knabbel en daar bestaat geen twijfel over. Hij bestijgt nl. de popjes. Maar hij is nu zo een 7 maanden en nog steeds geen blauwe neusdop. Knabbel heeft een paarse neusdop met blauw rond de neusgaatjes. Hij is een violet en daar heb ik over gelezen dat het een normale kleurslag is. Ik krijg het gevoel dat hij niet blauw gaat worden, kan dit?

jonas

ik ben naar den dierenarts geweest en tjiep is een mannetjes joepie! ;D