Eerst even voorstellen

Gestart door JenniferVonP, juni 16, 2005, 08:58:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

JenniferVonP

Hallo,
Mijn naam is Jennifer, 30 jaar en moeder van 4 kinderen en samen met Mike.
Wij wonen in Belgie op een boerderij en bij ons gezin horen ook nog onze maltezer Lola, 2 katten, Rainbow en Zipper en een kitten, genaamd Remy.De hamster van mijn dochter MimI en sinds donderdag 9 juni hebben we er 2 grasparkietjes bij...Bonnie en Clyde. Een popje en een mannetje, ze zijn zo`n 7 weekjes oud( net uit het blok). En over niet zo een al te lange tijd komen er nog Duitse Hangoren en een Franse hangoor en Brahma kippen bij. maar daarvoor moeten we eerst even de hokken/rennen bouwen... ^^
Eigenlijk gaat alles heel goed...ze waren door hun kweker al tam gemaakt en we hebben ze nog maar zo kort en ze vliegen hier al los door het huis, eten trosgierst uit de hand( van manlief en mij en sinds gisteren ook bij mijn dochter) en gaan zelf in en uit hun kooitje...Wat willen we nog meer?
Nou....ik zou graag willen proberen of ze willen praten...maar als dat niet lukt...geen probleem.

Op de site heb ik al een heleboel leuke verhalen en interviews kunnen lezen.
Ik ben ook lid van Parkieten-plezier en volgens mij heb ik de 2 websites een beetje door elkaar gehaald...hahahaa. Maar nu begin ik het door te krijgen...
Ik hoop hier nog een lange tijd over mijn( en jullie) parkieten te kunnen keuvelen.

Groeten van Jennifer en haar 2 schattekes, Bonnie en Clyde. :P

Groeten van Jennifer

Carla

Hallo Jennifer ,

Mijn naam is Carla en ook ik woon in België, in West Vlaanderen.
Welkom op het forum. Mocht je vragen hebben ivm je parkieten dan kan je ze hier altijd stellen.

Groetjes Carla , Tommy en Janne

JenniferVonP

Hoi Carla,

Wat leuk dat je ook in Belgie woont.
Ik ben zelf Amsterdamse en woon sinds 1.5 jaar pas hier( Weelde).
Twas even wennen zo vanuit de drukke stad, naar het platte land...maar het bevalt nu uitermate goed. Vooral omdat we hier de ruimte hebben om een paar dieren aan ons gezin toe te voegen :rolleyes:

Ik zal hier zeker vaak vertoeven...heb al heel wat gelezen en ik kan het goed gebruiken.

Leuke parkietjes heb je!

Groeten van Jennifer, Bonnie&Clyde

Kuslar

Hi Jeniffer

Ik heet je van harte welkom op dit forum. Hopen dat je het gezellig zal krijgen en
dat je een zo goed mogelijk antwoord kan krijgen op al je vragen :D ^^

Jorijn

Hoihoi

Van harte welkom op dit forum  ^^

Vragen zijn hier altijd welkom :)

en lees deze ook even door ;)
http://forums.parkietenweb.nl/index.php?topic=326.0

Groetjes Jorijn
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Safrena

hey Jennifer

Welkom op het forum

Heb je vragen stel ze gerust  ;)

Wens je nog veel gezelligheid en plezier hier op het forum  ;)

vele groetjes

JenniferVonP

Citaat van: Gülcan&Cabar op juni 16, 2005, 09:50:13
Hi Jeniffer

Ik heet je van harte welkom op dit forum. Hopen dat je het gezellig zal krijgen en
dat je een zo goed mogelijk antwoord kan krijgen op al je vragen :D ^^

Wat een leuke, sjieke namen hebben jou parkietjes! Klinkt turks :) Mooi hoor
en de foto is ook erg leuk...
ik ga proberen van die van mij ook een leuke avatar te maken, maar of het me gaat lukken <_<

Groetjes,
Jennifer en de Schattekes

JenniferVonP

Hoi Safrena en Jorijn,

Bedankt voor de verwelkoming.
Ik ga meteen ffies de link lezen en mocht ik vragen hebben( en die komen er geheid :P)
dan weet ik jullie te vinden!

Gr,
Jennifer en de Schattekes

Missa

Welkom op het forum!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes van een ook nog niet zo lang lid ;) Missa