Per ongeluk?

Gestart door ButterflyGirl, september 02, 2006, 17:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ButterflyGirl

Hallo,, chyco is vandaag voor het eerst los geweest,, maar dat was onbedoeld,, ik was bezig met laten wennen aan mijn hand en hij schrok blijkblaar van iets dus raakte hij in paniek waarna hij de kooi uit vloog,, na veel gevlieg in het rond en veel langdingsplekken te hebben uitgeprobeerd kwam hij (perongeluk denk ik) op mijn arm zitten waar hij rustig bleeft zitten.. daardoor heb ik hem in de kooi kunnen doen..
nu heb ik een vraagje... is dit wat chyco deed een ongelukje of is hij echt bezig mij te leren vertrouwen?? groetjes lisanne

Xxx

Heee lisanne,

Ik denk niet dat het helemaal perongeluk is want al zou hij echt niet vertrouwen, zou die niet landen op jou arm, want dan is er altijd denk ik wel een landingsplekje te vinden :P op de grond landen kan ook! doet de mijne ook wel is en dan drippeltie rond in me kamer gehehe :-X duss ik denk dat jou parkietje je wel vertrouwt, en anders kan je voorlopig hem nog in de kooi laten en dan daar elke keer op je vinger laten zitten en dan een keertje weer proberen om hem op je hand te laten zitten en eruit te halen en als je trostgier in de kooi heb hangen eruit halen en dat als lokmiddel gebruiken!( hele handige tip die ik van Annelijn kreeg) zei heeft zelf ook een parkiet en me neef ook en bij mij vloog me parkiet ook ineens uit de kooi omdat hij schrok ofsjow en toen hebben hun mij dat als tip gegeven.Toen ze bij mij waren, maar om tot je vraag te komen ik denk dat je parkietje je wel al begint te vertrouwen ;D groetjess Renee

ButterflyGirl

heey,, bedankt voor je antwoord,, ik ben erg blij dat hij mij al een beetje vertrouwd :D hij is vandaag (vrijwillig misschien?) ook op mijn vinger gaan zitten nadat ik had geoefend met een stokje uit zijn kooi... ik moest wel wat tegen zijn buikje aanduwen maar hij ging er toch echt opzitten:) en toen ik mijn hand bewoog bleef hij ook nog mooi zitten...  :D

groetjes lisanne

Xxx

#3
leukkk joh..had ik ook in begin hoor dat ik beetje moest dieuwen tegen ze buikje niet te hard natuurlijk  :P maar dan ging die ook wel zitten dan moeten ze soort van wel..maar ik denk dat het van verloop van tijd steeds makkelijker gaat hoor..bij mij tenminste wel...veel plezier nog met je parkietjeee Groetjesss Renee

Dit gaat op chatten lijken, daarvoor hebben we echter de chatroom ;). Gr. Ingrid