Blij bericht:D

Gestart door Vogeltje, september 02, 2006, 13:44:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vogeltje

Hallo Iedereen.

Gister had ik nog 1 parkietje, een heel lief parkietje, die al ongeveer een jaar bij me is. Ik heb net gehoord dat ik ben toegelaten op school, waardoor ik veel van huis zou zijn. Daarom heb ik gister besloten nog 1 vogeltje er bij te doen. Mijn ouders hadden nog een hok over, waardoor ik ze gescheiden van elkaar kon laten wennen, maar dat ging dus mooi niet door. Mijn vogeltje is slim en kan uit zijn hok komen, omdat mijn kooitje open staat en is zo sliim geweest om het andere hokje open te krijgen, waardoor ze gelijk bij elkaar in de hok kwamen. Mijn oudste parkietje ( Flake ) is Timo nu alles aan het leren. Hij weet al hoe die uit zijn hok moet komen, in zijn hok moet komen, waar zijn eten is en hoe die het beste een landing op mijn schouders moet maken. Helemaal geweldig. Timo komt net uit het blok en daarom heerlijk om te tam te maken, maar zo te zien komt dat helemaal goed. IK ben in iedergeval heel blij dat ze goed met elkaar op kunnen schieten.

MOet gewoon even mijn blijdschap van me afschrijven, dry ::)

mozart

Hoi hoi

Nou dat snap ik hoor!
Is ook wel erg leuk zo te lezen.
Heel veel plezier en heel goed dat je voor een 2e gekozen hebt!
groet Mozart

missie_go

heej,

wat leuk !!
't lijkt me super om dat zo te zien hoe de oudste de jongste helemaal helpt enz :P

veel plezier met de 2tjes ;)

groetjes van margo

Moppers

Wat een leuk bericht.
Wat leuk dat ze het gelijk helemaal met elkaar kunnen vinden. Dan kan jij ook met een gerust hart van huis als je naar school moet.
Het lijkt me erg moeilijk, de deur uitgaan terwijl er twee lieverdjes zo interessant met elkaar bezig zijn. Ik zou waarschijnlijk het liefst de hele dag naar ze zitten kijken dan.
Veel plezier met ze. En natuurlijk succes op school!

dirgnietje

Leuk te horen joh! Herken het erg.
Ik zie het ook bij onze parkietjes. Vandaag een vriendje voor ons andere parkietje opgehaald en ze helpen elkaar inderdaad met dingen!
Geniet van de twee en succes met je opleiding!

Groetjes Ingrid