geel/groen gemeleerd grasparkietje gevonden te Oost-Souburg

Gestart door paooltje, augustus 28, 2006, 14:38:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

paooltje

Hallo,

Ik werd vanmiddag gebeld door een mevrouw uit het dorp dat ze een grasparkietje had gevonden, ze dacht dat het mijn weggevlogen grasparkietje uit de voliere was, leek me stug, want die is al 2 weken geleden weggevlogen.. Ik ben gaan kijken, met mijn vogelbakje... Bij die mevrouw aangekomen, bleek het niet om mijn parkietje te gaan, maar heb haar wel meegenomen... Volgens mij is ze niet echt tam, maar dat kan ook door de schrik komen, ze kan wel ongeloofelijk hard bijten!!!! 8)

Ik heb advertenties gezet op het prikbord van Zeelandnet en zal ook er ook nog eentje zetten op de MP... Als ze niet opgehaald wordt en ze blijkt niet tam dan gaat ze de voliere in....

Het grasparkietje is trouwens gevonden, in de straat tegen de Super te Oost-Souburg.

Groetjes, Paola

paooltje

Niemand schijnt Tweety ( zo heb ik haar genoemd) te missen....

Ik heb geen enkele reactie gehad, nou ja dan niet, dan blijft ze lekker hier.
Ik kan Tweety wel een beetje aan haar borstje kriebelen, ze bijt dan niet, maar knabbelt aan mijn vinger.

Ze voelt zich hier wel thuis hoor, ze speelt, ze fluit en wast zich steeds, klimt door heel de kooi heen.
Ik heb haar wel al zien drinken, maar nog niet zien eten, vriendlief heeft dit wel al gezien.. dus het gaat goed komen hoor met Tweety.

Paola