Gevonden: groen-gele grasparkiet Zuid-Limburg

Gestart door Brenda, augustus 22, 2006, 10:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brenda

Na gekeken te hebben op marktplaats.nl dacht ik Flip gevonden te hebben.
Hier in de buurt was een groen-gele grasparkiet gevonden en op de foto was het hem precies!
Helaas toen we daar aankwamen bleek het hem toch niet te zijn.
Aangezien de mensen die hem gevonden hadden zelf al een parkiet hadden die erg tam was en deze nieuweling hem van het tamme afhaalde vroegen zij of wij dit kleintje niet onder onze hoede konden nemen totdat de rechtmatige eigenaar zich melde.

Zo gezegd... zo gedaan.

Bij Mupke in de kooi zit dus nu een groen-geel grasparkietje, een erg jonge nog overigens.
Hij is niet geringd maar wel al aardig tam.

Dus... is iemand in de omgeving van Schaesberg (Heerlen) zijn parkietje kwijtgeraakt dan neem gerust contact op met me (parkietje verblijft dus nu in Kerkrade).

Ik hoop dat de eigenaar zich meldt (ik weet zelf hoe erg je zo'n diertje kan missen).
Wanneer dit niet het geval zou zijn dan nemen wij hem onder onze hoede en mag hij lekker bij Mupke blijven!!

Laat het me maar weten!!


Chantalleke

Wat tof dat jullie zo lang voor dit parkietje willen zorgen!  ;D

Het parkietjes is aan de foto te zien trouwens al wel eventjes volwassen (de streepjes zijn al over zijn koppie 'gezakt', alle keel- en wangstippen zijn goed groot en zijn neusdopje is mooi blauw)
Een mooi kereltje is het trouwens  :-*

Groetjes
Chantal

*Z*

#2
Hij lijkt zo veel op onze vermiste parkietje, echt een schattig ding..
Maar zo'n grote afstand is natuurlijk onmogelijk  :)

groetjes zeynep

Brenda

Hey Zeynep!

Laten we hopen dat we em beiden terugvinden!
Ik denk niet dat het parkietje dat we hier hebben die van jou is, hij praat nl helaas niet.

Keep on hoping!!

*Z*

Hey Brenda!!

Hopelijk vinden we hem allebei,
De mijne heeft in ieder geval minder kans gehad omdat hij ook nog in het donker is ontsnapt..
Zit nog steeds iedere dag alle sites te bekijken,
Had hem ook nog eens turks leren praten dat zal dus niemand verstaan  :D

Maar we blijven natuurlijk hopen op een wonder ;)