Aangeboden, omg. Rotterdam: Lief parkietje met kooi (4 maanden)

Gestart door Marlijn, augustus 21, 2006, 20:49:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlijn

Helaas moet ik mijn lieve Japie (lichtblauw) wegdoen.  Ik ben er erg allergisch voor hem en hij is nu bij mijn ouders.
Voor 20 Euro mag u hem hebben incl.  witte (nieuwe) Gabber kooi (nieuwprijs 60,00 euro), voer, zand, badje en een heleboel speeltjes.
Als u foto's of meer informatie wilt stuur dan een mailtje naar marlijn@mail.com
Omgeving Rotterdam.

Titel aangepast.

Brenda

#1
Wat jammer zeg!
Helaas woon ik een beetje uit de buurt anders was ik hem op komen halen.
Ik hoop dat je een goed tehuis voor em zult vinden!
Succes!!

Marlijn

Ik hoop ook dat ik een goed huisje voor hem vind. De reden dat ik er geld voor vraag is om te voorkomen dat dalijk de kooi te koop staat zonder parkiet...

Marlijn

Hierbij een foto van Japie:

[verwijderd door de beheerder]

Josephine

ahhhhhh wat een vreselijk mooi beesie zeg! Ik hoop dat je snel een baasje vind. Ik zou hem zo van je kopen! maar... mijn ouders... naja laat ook maar, ook een beetje te ver uit de buurt eigenlijk.

johan

wat is het voor een parkietje? een mannetje of een vrouwtje?
ik kan namelijk op de één of andere de foto niet openen.

groetjes, johan


Chantalleke

Marlijn,

Als niemand zich nog gemeld heeft bij je, dan zou ik graag Japie bij je komen ophalen!
Niet voor mijzelf, maar ik weet zeker dat mijn opa en oma Japie heel graag willen verzorgen  :D
Dus laat het me maar weten via een Persoonlijk Berichtje!

Groetjes,
Chantal

Marlijn

Japie heeft een nieuw baasje gevonden en wordt zaterdag opgehaald,

Groetjes,
Marlijn

Ingrid

Geweldig Marlijn, gaat Japie naar Chantalleke's grootouders?? Als dat zo is dan kun je nog een beetje op de hoogte gehouden worden over hoe het met Japie gaat ;).

Brenda

Super zeg... dat zo weer een parkietje wordt gered!!
Wat dat betreft is dit forum echt superhandig!!

Chantalleke

Ja we gaan Japie zaterdag bij mijn opa en oma brengen  ;D
Uiteraard houd ik Marlijn (en jullie allemaal) zo nu en dan op de hoogte hoe het gaat  ;)

Groetjes
Chantal

Ingrid

Super Chantalleke ;). Dan komt Japie zeker weten in een goed huisje terecht  ;D.

Dan kan hier nu een slotje op *KLIK*