1 of 2 of meer persoons hok ?

Gestart door Trippy, augustus 20, 2006, 14:48:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trippy



Hoii,,
Ik ga zelf zoals je mayby als weet ook een pakiet nemen.
Ik dacht er aan om dan een leuk ruim hok te nemen die bestemt is voor 1 parkiet.
Maar ik las laatst bij een artikel ''hoe herken je hokken en weet je of ze ruim genoeg zijn '' dit antwoord:

'' Hokken herkenen is niet zo moeilijk bij hokken voor 2 parkietjes zitten 4 etens en drinks bakjes.''
Mijn Vraag :

Zou ik wel een hokje kunnen kopen die bedoeld is voor een parkiet maar ruimtie bied voor 2 of meer parkieten en wat zou je wet die extraeet en drinkbakjes moeten doen als je er geen eten in stopt ben ik bang dat ze er in gaan zitten en klem komen te zitten hoe kan ik dat voor komen hopenlijk weten jullie raad

-xxx- Ursula (Trippy)

Parkieten-Freak

Maybe zou ook ik je mogen vragen of je je berichtjes duidelijk wilt formuleren. Safrena heeft dat ook al gedaan.

Het laatste stuk van je bericht heb ik gewoon overgeslagen want het leest voor geen meter.
En verder:
Ik zou helemaal geen hok kopen.
Koop gewoon een kooi!


prissie

Hoi Ursula!
Het motto is, hoe groter hoe beter  ;)
Als jij het geld hebt (of als je zo'n grote kooi mag uitkiezen voor je verjaardag) dan zou ik dat zeker doen!
Stel nou dat jouw parkietje straks eenzaam blijkt te zijn of om een of andere rede wil je toch heel graag een 2e parkietje erbij, moet je weer een nieuwe kopen...
Ik zou meteen voor een zo groot mogelijke gaan.
De overige bakjes kun je gewoon laten zoals ze zijn, daar doen ze niks mee en als ze eruit willen klimmen of erin willen gaan zitten kunnen ze dit ook gewoon doen als er wel iets in zit.
Maar je kunt bijv. 1 bakje gebruiken voor voer, 1 bakje voor water, 1 bakje voor water met roosvicee, 1 bakje voor fruit... zo kun je in elk bakje wel iets verzinnen, je kunt er bijv een bakje voor houden voor wat trosgierst of groenten, combineren kun je er vanzelf wel mee  :-X
Zelf heb ik 2 parkietjes en ik ze hebben ieder hun eigen voerbakje, maar water delen ze samen, is er dus nog 1 bakje over.
Daar doe ik steeds iets anders in, de ene keer een stukje trosgierst, de andere keer een stukje appel of iets anders... doe er wat leuks mee, komt goed  ;D
Maar voor alsnog, koop of vraag m echt zo GROOT mogelijk!!

Trippy

 ;D Bedankt Ik Kreeg Zojuist Te Horen Dat Ik 2 Parkietjes Krijg  ;D
Ik Heb en Nieuwe DierenWInkel ontdekt daar hebben ze een mooie kooi (die mag ik maar is bedoelt voor 4  8))
Bedankt dat met fruit en trosgiers is een leuk idee.  :D :D
En Weet J Wat Ik Leuk Vindt Bij Die Dierenwinkel zijn Ze De Beestje Al Tam Aant Maken De Gene die Ik Krijg Als Die Oud Genoeg Is Komt Nu Al Op Mijn Vinger zitten maare De Andere NOg Niet Maar Met zijn 2e kunnen ze het wel goed vinden (hopenlijk blijft dat zo)
Kuzzies Ursula  :-X