Helaas Helaas

Gestart door annabella, augustus 19, 2006, 20:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

annabella

Hallo Hallo
Ik ben h?er vanu?t Turk?je even achter de computer gekropen om naar park?etenwb te komen, ;)
Maar we hebben gehoord vanuit Nederland dat Bayko ( het popje ) de e?tjes eru?t heeft gegoo?d omdat ze n?et u?tgekomen z?jn maar kan het z?jn dat G?jsje ( het mannetje ) ze er u?t heeft gegoo?d omdat h?j te we?n?g aandacht kr?jgt ??
Heel veel groetjes vanu?t Turk?je van R?char/Bayko  &  Annabella  ;) :)

Oei, en volgens mij heb je op eenTurks toetsenbord getypt...  :D
Gr. PF


annabella

Even een aanvull?ng van R?chard,

Het bleek dat de oppas, gez?en heeft dat de e?tjes eru?t lagen. op de vraag of er ook kle?ne stukjes b?j de e?tjes lagen kreeg ?k een bevest?gend andwoord.
Morgen vl?egen we terug naar nederland en het eerste wat ?k doe ?s k?jken.
Jull?e gaan van me horen.
Groeten u?t het zeer hete Turk?je. 8)
R?chard.

budgie

Wat bedoel je met 'kleine stukjes bij de eitjes'?

Parkieten-Freak



Safrena

Hey annabella

Wat erg voor je dat de eitjes eruit lagen

Als de eitjes stuk gepikt zijn moet je even opletten of ze van binnen uit of van buiten uit zijn open gepikt.

Als je popje of mannetje dit heeft gedaan (kan nooit met zekerheid gezegd worden,tenzij je het gezien hebt) is het risico dat ze dit opnieuw doen groot. Mocht je je koppeltje opnieuw laten broeden, dan kun je ze beste heel goed in het oog houden

De eitjes eruit gooien kan ook door de man gebeuren, maar gebeurt het vaakst door het popje
Soms doen ze dat omdat de eitjes niet bevrucht zijn, soms omdat ze een nieuw nestje willen,soms door de combinatie van alle twee

vele groetjes

annabella

#5
Oke,,hallo weer allemaal  :( 
we kwamen gister van vakantie en wat bleek..
dat de buurvrouw de kooi heeft verschoond dus we konden de eitjes niet zien:(

Verzoek om geen MSN taal gebruiken.