parkietenbaasje van de maand!!!!!!!!

Gestart door snowwhite, augustus 19, 2006, 14:06:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

snowwhite

Hallo :D
Ik heb een belangrijke vraag voor de beheerder van de site!!!

Namelijk in een onderwerp(ik weet niet precies waar)stondt een topic waar iemand in baasje van de maand is,en hoe kan je dat worden?

En nog een vraag aan de beheerder,namelijk mag ik ook mijn verhaal vertellen over mijn parkietje op de site? :D

Parkieten-Freak

De titel "baasje van de maand" krijg je niet zomaar.
Daar moet je iets bijzonders voor doen. Het maakt niet uit wat, zolang het maar ten goede komt aan de grasparkiet(en).
Dat kan intensieve zorg zijn bij een zieke parkiet, een vogel adopteren, of een goede tip om grasparkieten gezond te houden.
Uiteraard moet het wel waar gebeurd zijn!
Jokken mag niet. Doe je dat toch en we komen erachter, dan ben je niet alleen je titel kwijt, maar ook je lidmaadschap van dit forum.

Verhalen op de website plaats ik in de toekomst alleen nog maar als het echt een heel goed en leerzaam of interessant verhaal is.
Wel wil ik met name kinderen tot 10 jaar uitgenodigen om hun verhaal te schrijven voor de rubriek "Parkieten-Freak Unplugged".
In deze rubriek vertellen kinderen geheel op hun eigen wijze over hun gevederde vriend(jes). De tekst wordt door mij niet bewerkt en niet gecorrigeerd (voor zover ik corrigeren kan dan he). ;)





marretje

Mijn dochter wil het misschien wel doen maar zij is geen lid. Dat ben ik dus, maar ze is wel veel met de vogels bezig? Ze is 9 jaar. Mijn vraag is dus of dit een probleem is, dat ze zelf geen lid is?

Safrena

Hey marretje

Je hoeft geen lid te zijn op het forum om een verhaal verteld door je dochter naar parkietenfreak te sturen ;)

Vele groetjes

Parkieten-Freak

Prima als ze een verhaal wil schrijven!
Enne niet corrigeren hoor!  ;)


marretje

Nee hoor ik doe er helemaal niets mee, maar moet ik haar dit in word laten doen en evt. een foto of zo erin plakken. Ze wil het zeker doen, dus binnenkort kan je het verwachten. ;)

Parkieten-Freak

#6
Het gemakkelijkst voor mij is als het in Word gezet wordt. De foto's graag los erbij :)
Beiden kunnen als bijlagen per e-mail verzonden worden.
Ik ben benieuwd! :)


Robintje

Wat een geweldig gaaf idee dat Parkieten Freak Unplugged. Volgens mij gaan daar hele leuke verhalen vandaan komen. Kinderen kunnen zo geweldig schrijven over de dingen die ze leuk vinden, veel meer met gevoel dan dat volwassenen dat doen (dat is toch vaak wat rationeler).

Wat is de termijn waarop je zo'n 'artikel' op de site wil hebben PF? Ik kan haas niet wachten!

Chicowen

Hej Robintje.

Er staan al enkele verhalen van kinderen over hun parkietje op Parkieten-Freak
Kijk hier maar even:
http://www.parkietenfreak.nl/r-unplugged.php

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.