Kortgewiekt

Gestart door Kevser, juni 10, 2005, 19:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kevser

Stom, stom stom!!!!!!!!! Heb me tig keren voor de kopgeslagen, doe het weer :(
Ik weet 't, ik ben stom geweest, ik heb namelijk zelf (nog ergerrrrrrrrr :(   :(   :(   ) mijn parkietjes kortgewiekt.
Stom, dom, debiel geweest I KNOW :(   ZAL HET NEVER NOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT MEER DOEN OF LATEN DOEN..
Ik las dat een parkiet slechts 2 keer in het jaar ruit, dus pas over 4-5 maanden krijgen ze hun prachtige veertjes weer terug en kunnen dan pas vliegen? en tot die tijd heb ik ze het vliegen ontnomen? Zeg aub dat ze vaker in het jaar ruien!!!!!!!!!! en dus spoedig weer zullen vliegen  :( :( :(

Joshua

Hey Kesver ,
jammer dat je het gedaan hebt ,ikzelf heb het ook overwogen om ze te knippen,maar Safrena vondt dit beter van niet !
inderdaad ontneem je hun vrijheid en dat is zonde .
Mijn pietje gaat graag de gordijnen in waar hij zijn bejoefte ook doet dat is vervelend maar nu haal ik hem met een boze stem uit de gordijnen en doet dit maar een keer ,hij weet wat de straf is ....meteen terug in de kooi en zit dan een beetje te mokken .
Veel sucses joshua

Safrena

#2
Hey Kevser

Het is inderdaad heel erg jammer dat je dit gedaan hebt :(

Een parkietje in huis ruit een 4-tall keer per jaar
maar toch zal het een 6-tal maanden duren voor alle pennen weer terug zijn gegroeiden je parkietje weer kan vliegen,
als ze goed en correct zijn geknipt,zijn ze niet goed geknipt zit er een kans in dat je parkietje nooit meer kan vliegen :(


http://forum.parkietenweb.nl/index.php?showtopic=783

vele groetjes

Jorijn

Inderdaad jammer dat je dit gedaan hebt,

Je parkiet komt in de rui 1 keer in de 4 maanden, Dus na ongeveer 1 of 2 ruien kan je parkietje weer vliegen
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Caradow

hij wisselt niet alle slagpennen in 1 rui... dus het duurd wel even

Kevser

De "onderste" vleugeltjes zijn max. 2 cm geknipt. Weet niet of dat de slagpennen zijn of niet. een heel klein stukje dus, maar toch voel ik me een misdadiger. ben echt helemaal verliefd geworden op parkietjes :S ik zie mijn ouders niet meer omdat ik mijn volle aandacht aan hen besteed :)
I want them 2 be happy. hopen dat ze snel zullen ruien...