zijn 1e vlucht!!

Gestart door missie_go, augustus 11, 2006, 12:35:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

missie_go

heej,
ik wilde even dit verhaal vertellen:
vandaag heeft kiwi zijn eerste vlucht gemaakt!
hij wilde er niet uit toen hij op mijn hand zat, maar hij ging er wel vanzelf uit,
na eerst heel hysterisch tegen alles aan te hebben gevlogen, ging hij stil op de mat zitten, daar ben ik even bij gaan liggen en hem wat tros gierst gegeven, hij at het wel, niet zo 'hebberig'als in de kooi, maar hij at het, toen heb ik hem op mijn vinger genomen en op mijn schouder gezet, hij bleef rustigzitten, wel een beetje bang enz. maarja dat is natuurlijk begrijpelijk.
toen hij weer eens rond ging vliegen liep ik een beetje achter hem aan, en hij lande voluit op mijn gezicht!! :D toen klom hij naar boven(eerst, natuurlijk, een poepje op mijn gezicht laten vallen, maarja, dat ging er zo vanaf.
met kiwi op mijn hoofd ben ik een beetje rond gaan lopen :P
(mijn vader had geen foto's meer over :'() hihi
toen ging hij er weer eens vandoor, dit keer niet tegen de gordijnen enz. op maar mooie gelijke rondjes :D, en hij landde op de kast, toen ging hij in mijn vaders schoen zitten :P
ik heb hem weer op mijn  vinger gezet,en via mijn vinger op mijn schouder, hij moest echt niks weten van de parkieten boom :-X (dat zal hopelijk nog komen), ik heb hem op de tafel gezet en hij probeerde van buiten af te eten uit zijn etensbakje :P, ik dacht dus: die wil erin, maar hij bleef gewoon op mijn hand zitten, toen is hij er uiteindelijk zelf ingeklommen,
hij ging metteen slapen :P

dit was dus een geslaagde vlucht ;D ;D

ik hoop dat het verhaal niet te langdradig is geworden ::) :P,

heel veel groetjes van margo en de slapende kiwi :P

prissie

Hey Margo wat gaaf!
Ik stuur je net een Pb, net iets te vroeg hahaha.
Wat leuk zeg dat het zo goed is gegaan en wat is ie tam als ik dat zo hoor!!!  :o
Bello is zelfs nog niet zover dat ie op mijn hoofd blijft zitten, gaaf zeg!
Je gaat echt goed met Kiwi, ga zo door!  ;D
Leuk he als het zo goed is gegaan, meteen een pak van je hart en je kan niet wachten tot ie er weer uit mag he!  :-X

Groetjes Priscilla.

missie_go

#2
ja, inderdaad :D

hij zit nu voor het toetsen bord wat te eten :-*

ik merk dat hij echt tam is!, als  hij even gaat vliegen dan land hij gewoon op mijn hand, terwijl de kooi er vlak naast staat :D
en als hij op de grond zit en dan vraag ik hem of die komt, dan komtdie ook echt naar mij toe!!, en gaat dan op mijn vinger zitten :-*
zooooo schattig :-* :-*

dus ik ben echt blij dat ik hem heb laten losvliege:D

heel veel groetjes van margo,

p.s. hoegaat  het met bello, en zijn vriendje???

Hartstikke leuk, dat het zo goed gaat met Kiwi. ;D
Maar dit gaat wel een beetje op chatten lijken, en daarvoor hebben we de chatbox. ;)
Groetjes, Sonja.

en hierop een slotje *klik*