Keetje overleden.

Gestart door Dick uit Aruba, juni 08, 2005, 01:04:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dick uit Aruba

Heel erg jammer. Zij was net zo mooi opgeknapt! Jullie weten wel, Keetje, de parkiet die in het begin epilepsieachtige trekken had.

Ik kon echt niet vermoeden dat er wat was. Ik begon aan het avondeten, en toen was ze "normaal", ik loop langs met een leeg bord en ze lag levenloos op de bodem.

Heel heel heel erg jammer. Ik heb ze nog overal betast en overal bekeken, maar ze was zoals ik vind dat een parkiet moet zijn.

Ze gaat netjes in een speciaal doosje ten ruste worden gelegd in de Caribische zee. Laat de natuur zorgen voor de natuur.

"Keetje, mijn mooie pastelgele meisje, rust zacht."

...
De zee was zo kalm en zo helder, er stond ook maar erg weinig wind. Ik heb Keetje in haar doosje in het water gegooid. Heel langzaam, naar mate het fraaie maar kartonnen doosje zich vult, zakt het steeds verder het water in. Als dan het laatste puntje van het doosje onder de zeespiegel verdwijnt, verraad een kring in het water dat er iets was.
Ik vond het mooi en passend. Het doet me meer zeer dan ik had verwacht.

Jorijn

Wat jammer van keetje :(

Je hebt haar in ieder geval nog de beste dagen van haar leven kunnen geven, wees daar trots op!  :)

Heel veel sterkte ermee!
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ingrid

Wat erg Dick  :(, wat een mooi gebaar heb je gegeven door Keetje aan de zee te geven...terug naar de natuur.

Veel sterkte!

Gr. Ingrid

Carla

Ik weet zeker dat Keetje je dankbaar is voor de mooie dagen die ze bij jou gekend heeft. Veel sterke !

Vanwege Carla Tommy en Janne

Safrena

Hey Dick

Wat verschrikkelijk is dat :cry:

Ik weet het is geen troost maar na zoveel ellende heeft Keetje toch nog mooie, liefdevolle en gelukkige dagen gekend dankzij jou.

heel veel sterkte
vele groetjes

Sonja

Hoi Dick,

Wat erg, om Keetje te moeten missen. :(
Ze heeft, in de korte periode dat je haar bij je had, het heel goed en fijn gehad bij jou.
Je hebt op een mooie, waardige manier afscheid genomen van haar.

Heel veel sterkte.

Groetjes, Sonja.

Elfje

Hoi Dick,

Wat jammer dat Keetje maar zo kort heeft mogen genieten van jouw goede zorgen.

Veel sterkte!

Liefs Elfje

angeliqe

Dick,

Heel erg jammer dat ze overleden is.
Maar je hebt je best gedaan, meer kun je niet doen!

Sterkte!

Groeten,

Angelique

Kuslar

hi allemaal

Sterkte met het verlies. Een heel mooi gebaar om keetje in de zee te leggen.

Tjipie lover

Hey dick.
Wat rot dat keetje is overleden.
De tranen schieten me in de ogen, je hebt zo je best gedaan om die 3 vogels een kans op een beter leven te geven.
Maar als ze had kunnen praten dan vertelde ze vast liefdevolle woorden, ze was vast heel blij met haar nieuwe huis en met zo'n lief baasje!
Snavelkusjes Donder en Bliksem.
Groeten Ank.

Ps: nog heel veel sterkte!

Fatih

Wat jammer dat uw Keetje dood is. Zoals gezegd iedereen en alles gaat dood: de planten, wij, dieren....

Ik wens je veel sterkte

Goofie

Wat verdrietig om te lezen dick.
Gelukkig heeft Keetje nog hele mooie dagen gehad bij jou, waar ze met alle liefde is verzorgd!

Sterkte van Debbie en Goofie

Jojo

Jeetje Dick,

Ik schirk hier wel een beetje van hoor, dacht ( zoals jij) dat het goed met haar ging..... geen bericht, goed bericht.
Daarom schrik ik nog meer van je berichtje.

Maar wat kun jij dat toch prachtig verwoorden, kreeg echt een beetje een brok in mijn keel.
Ik weet zeker dat de laatste weken van het leven van Keetje prachtig waren, dankzij jou enorme liefde en aandacht voor je vogels!

Sterkte Dick!

Parkieten-Freak

Ook ik leef met je mee Dick, wat vreselijk naar dat Keetje zo plotseling heengegaan is.
Ik vind dat je haar een prachtige begrafenis hebt gegeven in de Caribische zee....heel mooi en waardig!
Sterkte Dick!


Robin

oei dat is erg van keetje :( wel vriendelijk wat je hebt gedaan voor hem

nog heel veel sterkte

JenniferVonP

Och, wat triest nou zeg :(
Sterkte met het verlies van keetje hoor.
Zal wel anders zijn zo zonder Keetje....

Groeten van Jennifer

Missa

Het spijt me heel erg van Keetje, maar ik ben er van overtuigd dat ze het nu ook goed heeft!!!! Ze is je zeker dankbaar voor de goede zorgen!!! Het is niet gemakkelijk om een vriendje achter te laten, ik spreek uit ervaring!!! Alvast nog veel sterkte en plezier met de andere parkietjes!!!!

Groetjes Missa