Nieuwe aanwinst.

Gestart door marretje, augustus 06, 2006, 22:24:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marretje

Nu weet ik niet of ik er goed aan gedaan heb maar ik heb er 2 grasparkietjes bijgenomen. Ze waren eerst van mijn broer maar die heeft nooit tijd voor ze. Ze zijn best schuw en het zijn 2 popjes. Dat is op zich geen probleem omdat ze in een eigen kooi zitten. Ik kon het niet aanzien en heb ze gelijk maar meegenomen. Onze 6 gaan zeer binnenkort in een binnenvoliere en daar is plaats zat. Alleen kan ik deze er niet bij zetten omdat ik dan teveel popjes heb. Is dit niet zielig voor deze twee popjes?

prissie

Of het zielig is voor de popjes kan ik niet zeggen, zoveel verstand heb ik er nog niet van, maar ik vind het wel super dat je ze in huis genomen hebt  ;D
Dit is al leuker voor de popjes dan wat ze hadden, dus al te veel zorgen zou ik me voorlopig niet maken...
Ga je ze tam maken?

Groetjes Priscilla.

marretje

ja ik wil het wel proberen maar ze zijn allebei net rond een jaar. Het zal me heel wat moeite kosten denk ik en veel geduld. Maar ik zou al tevreden zijn als ze minder schuw zouden worden. Maar nu laat ik ze eerst even aan de omgeving wennen. Die is nl. bij ons een stuk drukker. Ze zijn wel lekker aan het klimmen en naar de andere aan het kijken. Dus dat komt wel goed denk ik.