jong parkietje gezocht!

Gestart door Danielle, augustus 06, 2006, 22:00:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Danielle

Momenteel heb ik een vrouwtjes Grasparkiet Gijsje. Over ongeveer 1 week of 2 weken wil ik graag een nieuw vriendje erbij halen voor Gijsje. Ik ben dan namelijk verhuisd naar een appartementje in Tilburg waar ik wat meer ruimte heb dan in de kamer waar ik nu woon.
Willen julie het me laten weten als je iemand weet die jonge parkietjes heeft in de buurt van Tilburg?
Het parkietje zal dan in iedergeval een goed tehuis krijgen. Gijsje is namelijk een tamme parkiet die alle aandacht van me krijgt. Wanneer ik thuis ben mag Gijsje altijd uit de kooi, in totaal kan hij dus altijd heel wat uurtjes rondvliegen. Ik zal het leuk vinden als Gijsje nog een vriendje erbij krijgt, want het is echt een knuffel beestje. Hij kan soms uren met z'n spiegelbeeld kroelen.

Groetjes van Danielle en een snavelkusje van Gijsje

Josephine

hoi,
volgends mij heeft Susanne32 van dit forum nog jonge parkietjes... misschien even een PB sturen?

Danielle

Is alleen een beetje ver Rotterdam.
Is toch wel een uur rijden. Lijkt me een beetje ver voor zo'n jong parkietje.

budgie

Nee hoor, dat kan best. Toen Billie gehaald werd, hebben we drie uur in de auto gezeten vanwege files.
En heet dat het in die auto was! Leg gewoon een doek over de kooi, dan lukt het wel.

prissie

Ja hoor, dat kan inderdaad prima hoor.
Je moet het er alleen wel voor over hebben en als je er eentje van Susanne wilt zou ik opschieten, er zijn er 2 gereserveerd, dus nog maar eentje over  ;)
Zelf heb ik er 2, van beide nestjes 1 en ze zijn supertam en erg leuk  ;D

Groetjes Priscilla.