Arwen weg

Gestart door Chica, juni 06, 2005, 10:56:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chica

Nou fraai is dit. Ik heb net gister een parkiet gehaald(twee weken geleden uitgevlogen) en ik was even bij haar. even praten en aan mijn hand laten wennen. Schiet ze me zo de voliere deur door, langs me heen. Ze zat nog even in de schuur, maar ik dacht dat ze al weg was, dus dom als ik was ging ik buiten turen in plaats van de schuurdeur dicht te doen. Ze is dus weggevlogen.
Ik woon in Almelo, Sluitersveld. Het gaat dus om een jonge blauwe grasparkiet en ze heeft een blauwe ring om haar rechterpootje. De buitenste veren op haar vleugel hebben een beetje een lichtgele kleur. Als je haar ziet of vangt mail me of pm me.

Safrena

Hey chica

owjee wat erg
ik hoop dat je je parkietje terug zult vinden

vele groetjes

Anita & Marisa

Jeetje wat vervelend  :(!

Je kunt het beste briefjes ophangen bij de supermarkten, dierenwinkels e.d. Ook kun je een oproep op markplaats zetten!
Heel veel sterkte en hopelijk komt het goed!

Houd je ons op de hoogte?

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Chica

Tuurlijk houd ik jullie op de hoogte, maar ik ben bang voor het ergste. Ik had haar maar sinds gistermiddag en ze was nog wat wildjes. Maar ik hoop natuurlijk wel dat ik haar vind

Sonja

Hoi Chica,

Wat erg, dat je parkietje is weggevlogen! :(
Ik hoop van harte dat je haar terug zult vinden, veel hoop geef ik je niet, maar je weet het nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit....

Sterkte.

Groetjes, Sonja.

Sonja

Hoi Chica,

Op de site van Grasparkiet-Online staat een berichtje van iemand bij wie een blauwe grasparkiet is aan komen vliegen. Het hoeft natuurlijk niet die van jou te zijn, maar misschien ?????
Je kunt allicht eens vragen aan die persoon of e.e.a. overeenkomt met je vermiste parkietje.

Succes.

Groetjes, Sonja.

Chica

Sonja, ik denk niet dat het Arwen is. Zij is gister weggevlogen en die man/vrouw heeft hem al 4 dagen.  :(

Sonja

He, wat jammer....... :(

Groetjes, en sterkte.

Sonja.

Mariƫlle S

Wat vreselijk voor je zeg! Ik weet niet hoe je je voelt als je vriendje wegvliegt (ookal heb je m pas) maar ik weet wel hoe het voelt als je je vogeltje kwijtraakt en als je zelf helemaal niets kan doen om hem te helpen.

Je had mij ook een lieve reactie gegeven over mijn zieke nieuwe parkietje en ik voel nu ook erg met jou mee. Ik hoop echt dat je hem weer terugvind en wens je heel veel sterkte.

Danielle

Wat rot voor je!
Het is echt het ergste wat je kan overkomen met een parkietje.
MIjn vorig parkietje Pino is ook weggevlogen, was al drie kwart jaar en ontzettend tam.
Ik mis hem nu nog steeds, vooral omdat je niet weet wat er met hem is gebeurd.

Hoop dat jij meer geluk hebt met het terug vinden van je parkietje.

Liefs, Danielle

Danielle

Waar staat dat berichtje over een blauw vermist vogeltje bij grasparkiet-online. Pino was ook blauw. Wel al op 17 maart weggevlogen, maar voor de zekerheid. En welke plaats?
Alvast bedankt.

Chica

http://www.grasparkiet.com/db/forum/index....eadTopic&nr=625

Ik weet niet of ik links mag plaatsen hier, maar dit is de link van de gevonden blauwe parkiet.
Danielle, misschien is het pino wel. Het is in Eindhoven

Danielle

Ik heb al een week geleden een berichtje na diegene gestuurd die het blauwe parkietje heeft gevonden, maar hij geeft geen antwoord   :(
Ook geen idee hoe ik hem anders kan bereiken.
Heb al eerder gehad dat iemand een blauw parkietje had gevonden, maar hem niet heeft kunnen vangen. Ik denk dat ik nu wel zo'n beetje de hoop moet opgeven dat Pino wordt gevonden, nu naar 3 maanden  :(
Gelukkig heb ik een heel lief nieuw vogeltje  :D

Missa

Wat erg voor je, ik zou zeggen hou de moed erin!!!!!! Het is misschien moeilijk om te blijven geloven maar je weet maar nooit!!! Hoop doet leven!! Ik hoop echt dat je hem terug vindt hoor!!!!

Veel sterkte

Missa