landing

Gestart door Xx GrAsPaRkIeT xX, augustus 01, 2006, 15:47:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xx GrAsPaRkIeT xX

Hoi,

Ik heb even een vraag over het landen van mijn grasparkieten. Ze landen op verschillend plaatsen (in een uiteraard veilige kamer), maar het liefst landen ze op hun kooi. Kunnen ze daar gewoon op landen (want Scotty en Keecko vliegen behoorlijk snel), doet dat niet zeer aan hun pootjes, of moet ik er een doek  overheen leggen??

Groetjes ilse en knuffels van scotty  :-* en keecko  :-*

Parkieten-Freak

Je hoeft geen doek over de kooi te leggen, het doet niet zeer aan de pootjes! :)


Chicowen

Hej Ilse!

Mijn parkietjes landen ook meestal op de kooi en die twee hier vliegen ook echt snel.
Ik neem aan dat ze niet op de kooi zullen landen als het pijn doet, dus ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken en er dus geen doek over de kooi hoeft.

Groetjes!

Je was me net voor PF :P
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Xx GrAsPaRkIeT xX

bedankt parkieten-freak en chicowen voor jullie reacties (antwoorden komen heel snel op dit forum. Toppie!  ;D)

Mijn schatjes vliegen nu ook los en zitten de hele tijd te snavelen en achter elkaar aan te vliegen. Zo leuk  :-* :-X

Is inderdaad ook wel logisch, dat als ze er op landen ook wel niet pijn zal doen!  :P

Ik moet namelijk nog een parkietenboom maken, waar ze ook in kunnen landen (ze hebben wel genoeg andere plekken om te landen hoor!)

Alsnog bedankt voor de reacties!!

groetjes ilse en knuffels van scotty en keecko  :-*