Joep is overleden..

Gestart door mirjam, juni 05, 2005, 16:44:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mirjam

Ik had er echt niet meer op gerekend, want het gign heel erg goed met Joep, maar vanochtend is hij overleden. Joep had schurftmijt en is daar 2 weken geleden voor behandeld. Het ging eigenlijk weer prima met hem, hij was vrolijk en floot ook weer de hele dag.
Ook sliep hij niet meer zoveel als eerst. Alles wees er dus op dat het goed ging. Maar toen ik vanochtend uit bed kwam zat hij helemaal verkrampt onderin zijn kooi. Zo zielig.
Mijn vriend heeft hem opgepakt en hij spreide zijn vleugeltjes nog, maar meer kracht had hij niet.
5 minuten later is hij overleden. Het leek wel of hij gewacht had tot wij erbij waren. We hebben hem vanmiddag in de tuin begraven.

Ik moet zeggen dat ik het erger vindt dan ik had gedacht, hij was ook nog zo jong, ongeveer 8 maanden. Hij is vanaf het begin al redelijk zwak geweest, maar ik heb nooit gedacht dat hij zo snel zou overlijden.

IIk ben er helemaal door van slag....  :(

Groetjes Mirjam

Safrena

Hey mirjam

Wat erg jammer dat joep overleden is  :cry:

Heel veel sterkte met het verlies van joep

vele groetjes

Jorijn

wat erg dat joep is overleden..

Sterkte!
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Sonja

Hoi Mirjam,

Wat erg, dat Joep overleden is... :(

Heel veel sterkte!

Groetjes, Sonja.

puck

wat erg :( :cry:

nou veel sterke  nog

gr puck

Parkieten-Freak

Wat vreselijk naar dat Joep is overleden.
Ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent.
Veel sterkte!


Ingrid

Hoi Mirjam,

Veel sterkte met het verlies van Joep  :(.

Gr. Ingrid

Elfje

Hoi Mirjam,

Wat erg dat jouw Joep is overleden.
Wij wensen je veel sterkte met dit verlies.
:(

Liefs,
Elfje, Joep en Pino

Anita & Marisa

Wat erg dat Joep is overleden  :(
We wensen je heel veel sterkte!

Liefs,
Anita en Marisa

mirjam

Hallo allemaal,

Iedereen bedankt voor de lieve reacties. Dat is echt goed om te lezen. Ik vind het nog steeds erg dat Joep dood is, maar ik heb er nog eens over na zitten denken en hij was vanaf het begin al zwakjes en had erg weinig conditie. Misschien dat dat er ook mee te maken had. Het is wel erg stil in huis nu. Ik mis zijn fluitjes wel.

Ook heb ik zitten denken of ik nu een nieuw parkietje wil nemen, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Ik denk het wel hoor, want het is zo gezellig, maar ik wacht er nog even een paar weekjes mee. De vakanties komen eraan en om een nieuw parkietje nu direct bij iemand anders te brengen lijkt me ook niet zo'n goed idee. Met Joep ging dat prima, die vondt het juist erg leuk bij mijn ouders...

Nou ja nogmaals iedereen bedankt voor de reacties!!

Groetjes Mirjam

Tanja

Hoi Mirjam,

heel erg veel sterkte met de stilte om je heen... ik zou er niet aan moeten denken als Bertus er niet meer zou zijn... :cry:

groetjes Tanja

angeliqe

He Mirjam,

Wat erg van Joep.
Ik weet wat het is, mijn eerste twee parkietjes zijn ook allebei overleden.  :(
Binnen een paar weken, echt heel zielig!
Ik wil er niet aan denken dat ook Rocky en Suske en Wiske er niet meer zouden zijn.
Succes met het verlies!

Groetjes,

Angelique