Gebruikers namen

Gestart door Kleintjes, juli 28, 2006, 16:29:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,

jaja, ik leef nog  ;D

Soms kom je gebruikersnamen tegen die eigenlijk nogal aanstoot gevend zijn. Neem nu bijvoorbeeld 't laatste lid, genaamd Fuck... Eerlijk gezegd vind ik dat dus absoluut niet passen en niet kunnen. Ik bedoel, er zijn hier mensen van alle leeftijden, dus ook kinderen !!!! Leuk idee als je kind dan ineens aankomt : Mam of pap, wat betekend dat? Lekker idee.... Er zijn ook oudere mensen die met sommige woorden problemen hebben.

Lijkt mij raadzaam voor nieuwe leden dat ze eerst nadenken en dan pas 'n naam gaan gebruiken. Ik wil de nieuweling hier niet op aanvallen, dat niet, maar ik vraag me wel af wat ie eigenlijk denkt? Dit is 'n openbare site en iedereen die hier komt van van welke leeftijd dan ook zijn.

Beetje gepaste namen lijken me wel op z'n plaats als je 'n forum induikt. Als 't nou 'n ander soort forum was geweest (18+), dan had me dat niet uitgemaakt...

Ben wel eens benieuwd wat anderen hierover denken. Ik wil niet als 'n zeikerd overkomen, maar er zijn soms dingetjes waar ik me aan stoor.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Andrea

Ik vindt dat je helemaal gelijk hebt.
Wat fatsoensnormen zijn altijd op hun plaats. Zowel hier op het forum, als waar dan ook.
Groet, Andrea.

kaboutertjes

Ik ben het helemaal met je eens, ws heeft deze nieuwe gebruiker wel een rede om deze naam te kiezen, maar inderdaad, mijn kinderen hebben nu ook de leeftijd dat deze woorden opvallen voor hun en hoe leg je dan uit waarom iemand die naam heeft uitgekozen.

Groetjes Sylvia, Nanoe en Dippie

Parkieten-Freak

En jullie hebben helemaal gelijk.
De gebruiker die schijnbaar lollig dacht te zijn, is van de ledenlijst verwijderd.
Met dank voor de tip! ;)
We doen deze gauw op slot. ;)
*Klik*