Roosvicee bosvruchten.

Gestart door prissie, juli 24, 2006, 20:22:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

prissie

Hallo!
Ik heb nog een vraagje over de roosvicee.
Bello krijgt nu de roosvicee met de gele dop gewoon en nu zag ik in de winkel ook roosvicee met bosvruchten, hier zaten ook geen suikers in en geen advocado.
Het lijkt me een goeie variant, ter afwisseling van de andere, gewoon voor de smaak, maar ik wil eerst zeker weten of ie wel goed is, dus bij deze...

Groetjes Priscilla.

Safrena

Hey prissie

Daar zou ik toch maar voorzichtig mee zijn
Misschien zitten er wel minder vitamintjes in ;)

Persoonlijk zou ik het gewoon bij de vruchtenix houden

vele groetjes

goofy

Dat vruchtenmix ga ik ook eens proberen.
Ik heb zo'n voliere drinkbak die bij de ferplast volieres zitten, hoeveel van dat vruchtenmix moet ik er dan in doen?

Ik heb ook ergens gelezen dat je een beetje van dat roosvicee door je voer kan doen (Als tussendoortje) Klopt dat?

Safrena

Hey goofy

Je doet een beetje roosvicee door het water zoals je het zelf lekker vind en niet te zoet is

Roosvicee zou ik niet door het eten mengen,  dat kan een behoorlijke plakboel worden
Je kan het wel gebruiken om een Brinta papje mee te maken

vele groetjes

Parkieten-Freak

#4
Je kunt net zoveel Roosvicee (met de gele dop) door het drinkwater doen als ware het aanmaak limonade. :)
Roosvicee door het voer kan ook, samen met Brinta. Echter, met dit warme weer zou ik dat niet doen i.v.m. bederf.

Wat betreft Roosvicee Multivit bosvruchten:
Let op dit is geen aanmaak limonade!!!

Citeer
Roosvicee Multivit Bosvruchten is gemaakt van oa. het sap van verschillende bosvruchten als zwarte bes, vlierbes, aardbei, framboos en braam. Roosvicee Multivit Bosvruchten is een uitstekende dorstlesser.
Ingrediƫnten

Water, sap uit vruchtensapconcentraat 25% (appel, bosvruchten 7% (zwarte bes, vlierbes, rozenbottel, aardbei, framboos, braam)), suiker, aroma, voedingszuur (citroenzuur), vitaminen.

Kijk hier voor de voedingswaarde bij 1.5 liter
Kijk hier voor de voedingswaarde bij minipakjes
Kijk hier voor de voedingswaarde bij flesjes
Gebruik-/bewaaradvies

Schudden voor gebruik.
Na openen gekoeld enkele dagen houdbaar.

Mag je gerust een flinke scheut van door het drinkwater doen!


goofy

#5
Bedankt voor je antwoord, ik zal morgen wel roosvicee kopen.
Dus als ik het goed begrijp : Roosvicee vruchtenmix zonder suiker met een gele dop :-X
Zal mij benieuwen of ze het lekker vinden, zal haast wel :P
Citaat van: Parkieten-Freak op juli 25, 2006, 22:07:08
Je kunt net zoveel Roosvicee (met de gele dop) door het drinkwater doen als ware het aanmaak limonade. :)
Roosvicee door het voer kan ook, samen met Brinta. Echter, met dit warme weer zou ik dat niet doen i.v.m. bederf.

Wat betreft Roosvicee Multivit bosvruchten:
Let op dit is geen aanmaak limonade!!!

Mag je gerust een flinke scheut van door het drinkwater doen!

Ook jij bedankt voor je antwoord ;)

prissie

#6
Ok, dat is wel intressant, die bosvruchtenmix hoeft dus niet aangelengd met water, maar gewoon zo en maar enkele dagen houdbaar...
Nou ik hou het maar gewoon bij de gewone denk ik dan.
Bedankt voor je antwoord!

@Safrena:
Het ging niet perse om de vitamines, want die krijgt ie via de andere roosvicee met gele dop wel binnen, hij krijgt de ene dag water en de volgende roosvicee en ook krijgt hij 's avonds een papje aangemaakt met roosvicee en geprakt fruit, anders lust hij nog geen fruit en zo krijgt hij dat toch binnen en zo is ie er dol op!  ;D
Maar ik dacht misschien is voor de afwisseling ofzo van smaak...
Bedankt!

Groetjes Priscilla.
Ps, ik heb mijn antwoord, dus er mag wel een slotje op als niemand meer antwoord heeft  ;) Bij deze *KLIK* ;)