Donatie Stichting Vogelopvang Regio Eindhoven.

Gestart door Parkieten-Freak, juli 15, 2006, 22:54:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Lieve donateurs,
Jullie zijn met zijn allen zo ongelofelijk gul geweest. :)
Niet alleen kan de rekening t.b.v. het forum daarvan betaald worden; we kunnen zoals afgesproken nu ook een leuk bedrag schenken aan een goed doel!
En welke stichting gaan wij financieel een steuntje in de rug geven? :)
De Stichting Vogelopvang Regio Eindhoven! ;D



Dit kleine, maar o zo goede vogelopvangcentrum mag binnenkort een bedrag van 65 Euro tegemoet zien! ;D
Dit geld kunnen ze heel goed gebruiken, want men moet het voornamelijk hebben van giften van donateurs.
Jorijn gaat dit bedrag voor het einde van de maand overmaken. :)

In het bovenstaande vogelasiel zijn vorig jaar 1638 vogels (c.q. wat kleine knaagdieren) opgenomen, in 15 gevallen ging het om grasparkieten.


  • 66,9% is terug in de natuur geplaatst, of hebben in het geval van volierevogels een nieuwe eigenaar gekregen.
  • 11,8% is uit zijn lijden verlost, d.m.v. euthanasie.
  • 6,1% was op 1 januari 2006 nog in het asiel aanwezig, of is naar een ander opvangcentrum gebracht.

Namens de vogels, het opvangcentrum en het hele team van Parkieten-Freak & Donkey Online:
Hartelijk bedankt voor jullie donaties, jullie zijn geweldig!

Mocht je als lid alsnog een bijdrage willen geven, dan kan dat!
Voor kerstmis gaan we opnieuw de balans opmaken en kijken of wij met zijn allen opnieuw een vogelproject financieel kunnen steunen. :)

Met vriendelijke groet,
De beheerders en moderatoren van Parkieten-Freak & Donkey Online!



Ingrid

Het is toch fantastisch dat iedereen een bedrag heeft kunnen missen, hoe klein of groot het ook is geweest. De bijdrage komt ten goede aan de arme vogels die het niet zo goed getroffen hebben als de onze. In één woord geweldig wat vogelopvangcentra allemaal doen en vaak ook nog op vrijwillige basis!! Elke euro die gedoneerd wordt, is er dan weer 1, en er worden weer vogellevens mee gered.

Anita1983

Kan Jorijn nog even 2 daagjes wachten met overmaken... er is nog een kleine bijdrage onderweg  ;)

Liefs,
Anita

Jorijn

Citaat van: Anita. op juli 16, 2006, 22:58:31
Kan Jorijn nog even 2 daagjes wachten met overmaken... er is nog een kleine bijdrage onderweg  ;)

Liefs,
Anita

Het bedrag is deze middag verzonden, dus jouw bijdrage komt bij de toekomstige storting, alsnog bedankt ;D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Anita1983

Dat is prima!
Doordat ik een tijdje niet op het forum ben geweest, heb ik dit gemist. Vandaar de late storting  ;)

Liefs,
Anita