Billie is weg .....

Gestart door budgie, juli 15, 2006, 18:41:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

budgie

Vandaag, zo rond 17.40 uur, is Billie bij mij opgehaald door Daisy. Hij gaat even terug naar Meltjuh.
Ik heb hem z'n 'koffertje' met al z'n spulletjes meegegeven. En eten, een flesje met water en een bakje om dat water eventueel onderweg in te doen. Je kunt nooit weten of er ergens een file ontstaat en dan kun je maar het beste water bij je hebben. Och gut ..... wat stil zonder Billie ..... Het kon echter voorlopig even niet anders ......

Anita1983

#1
Hallo Budgie,

Het is allemaal erg verdrietig allemaal.
Gelukkig voor Billie is hij/zij nu weer bij Meltjuh en kan zij hem goed verwennen.
We snappen dat dit voor jou ook niet gemakkelijk is, maar je hebt de juiste keuze gemaakt.
Hopelijk knapt Sjakie weer snel op.
Veel sterkte met Sjakie!

Veel liefs,
Anita (en de andere beheerders).

Meltjuh

#2
Hey Liesbeth,

Je heb echt de juiste beslissing genomen. Voor Sjaak zal de rust een opluchting zijn!

Billie maakt het prima! Hij heeft zelfs al trosgiers uit mijn hand gegeten. Hij reageerd ook op macho en Tika. Als die fluiten fluit hij luidkeels terug ;D.
Na een paar dagen wennen en uit mijn hand eten mag hij lekker los en als hij helemaal gewend aan me is mag hij weer bij papa en mama. Niks om je zorgen over te maken Liesbeth! Al begrijp ik dat het even moeilijk is het komt allemaal goed!
Billie maakt het prima ;D

Groetjes en sterkte!


Bedankt voor je berichtje, Meltjuh!

(na het berichtje van Meltjuh heb ik dit topic gesloten. Nu weet iedereen dat het goed gaat met Billie en kan Budgie zich weer richten op Sjakie)  ;) Liefs Anita