VERMIST IN EINDHOVEN!!

Gestart door *Z*, juli 10, 2006, 02:03:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Z*

Hallo allemaal,

Sinds 2-6-06 is onze grasparkiet weggevlogen, Het is s'avonds gebeurd :( ,, (omgeving Gestel)
Hij is groen, geel, een echte pratertje. Hij is gek op spiegels.

Als er iemand is die hem heeft gezien of gevonden graag doorgeven.
We missen hem echt heel erg!!!

Jammer dat er zo weinig parkieten worden teruggevonden
Hij is trouwens behoorlijk tam, geeft kusjes, kan praten.
Houdt er niet van om opgesloten te zitten in zijn kooi..

Sorry de datum is verkeer  :) moest 2-07-06 zijn dus een weekje geleden ongeveer. we hebben al van alles gedaan alle sites, brieven voor buurtbewoners, we hopen maar dat hij bij iemand op de schouder is geland . Dit is een goede site dus heb ik het ook maar meteen hier vermeld

Berichtjes samengevoegd  ;)
Groetjes, Sonja.

Caradow

sinds 2 juni? het is nu inmiddels 10 juli!meer dan een maand later!

Ik vind het erg voor je dat je parkiet is weggevlogen, de kans dat je hem terug zal vinden is zeer klein. Wat heb je allemaal al gedaan om hem terug te vinden, heb je contact opgenomen met amivedi, asiel, briefjes bij de supermarkten?

En over jou opmerking dat het zo triest is dat er zo weinig parkietjes worden terug gevonden? Ik vind het persoonlijk erg triest dat er zoveel parkietjes de kans krijgen om weg te vliegen!

*Z*

Een vraagje ! ik weet niet of het hier past maar kan een parkiet 6 dagen leven? En hoe ver zouden ze ongeveer kunnen gaan? er is namelijk 24 km verderop een parkiet gevonden, je weet maar nooit toch,,,

Annika

24 km verderop? Heb je contact opgenomen met de vinders? Wat voor kleur heeft dat parkietje, is het man of pop, is ie tam? Je weet maar nooit.

Het kan ook zijn dat iemand 'm al direct gevonden heeft en thuis in een kooitje goed voor hem zorgt. Natuurlijk is het dan ontzettend te hopen dat diegene het parkietje wel opgeeft als gevonden.

Ik zou trouwens nog wel kijken op de site van Amivedi en misschien vogelopvangcentrum + dierenambulance bellen.

*Z*

We hebben alles gedaan dierenambulance gebeld enz. Gevonden parkiet was ook groen, geel en mannetje, ik denk niet dat hij hem is omdat het toch best ver is. Morgen stuurt de vinder een paar foto's dan zien we wel.

Parkieten-Freak

Heb je ook de stichting vogelopvang regio Eindhoven gebeld? Ze krijgen daar ook grasparkietjes binnen!
http://www.vogelopvang.com/contact.html


*Z*

Hmm dat weet ik niet zeker,, maar bedankt voor de link