verhoging in broedblok

Gestart door joey, juli 06, 2006, 17:09:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joey

hebben jullie ook een verhoging in het broedblok zodat ze er beter uit komen laat mij dat even weten AUB ik namelijk niets erin gedaan en wil niet dat joey er straks niet meer uit komt hij heeft die afwijking aan zijn pootje hij is verder erg handig net als Ian eigenlijk,maar soms bang om dingen te doen.En nu maak ik mij zorgen dat hij er mischien niet uit komt

esmeralda1975

hoi  nee ik heb geen verhoging in het broedblok en wat is er met de pootjes van je parkietje heeft hij meschien spreidpootjes dan is dat heel erg makelijk op te lossen kijk maar eens verder op de site daar staat over spreid pootjes en hoe te verhelpen ik heb dat ook gehad met me vogel en is helemaal na een week goed gegroeid dus kijken maar en als het goed is komen je vogels er zelf wel uit hoor en anders kan je eens proberen om hem op het randje te zetten van het broedblok en dan kijken wat hij doet meschien is hij er nog niet aan toe om er uit te komen ik had bijvoorbeeld ook een klein lui mannetje en toen ik hem er uit haalde om dat ik vond dat het lang genoeg geduurd had en hij maakte kennis met de grote wereld vond hij het geweldig en is nu niet meer naar binne te krijgen.

groetjes heel veel succes en laat maar eens horen hoe het gaat  ;D

joey

dank je wel voor de snelle reactie!!! maar joey is het mannetje en Ian is het popje.
Joey heeft een teentje langer aan een pootje en misvormt maar voor de rest is hij inorde.
Ik laat gauw horen hoe het verder gaat