Joepie! Gelukkige eigenaar van...

Gestart door prissie, juli 01, 2006, 19:15:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

prissie

Bello!

Of Bella, dat is nog de vraag natuurlijk, het parkietje waar Susanne een goed tehuis voor zocht!
Ben echt ontzettend blij, toen ik haar berichtje zag was ik meteen in  :-*
Alleen had Anita (smartie) eerste keus en die had naast Bello nog een ander parkietje op het oog en deze is het uiteindelijk (waarschijnlijk) ook geworden, dus komt Bello hier wonen!  ;D
Eindelijk mede-parkietenbaasje!

Groetjes Priscilla.

Sara

Wat leuk dat jij Bello(of Bella) een goed thuis gegeven hebt ;D
Heel veel geluk met je nieuwe parkietje en het is inderdaad een heel mooi diertje! :)

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Susanne32

hoi priscilla,

nogmaals, officieel via de site waar we elkaar gevonden hebben, of eigenlijk, waar jij bello gevonden hebt: gefeliciteerd!!

ik hoop dat dit vogeltje zal zijn / worden wat je ervan verwacht en dat jullie maatjes voor het leven worden!  ;D

groetjes,

susanne

smartie

Ook ik wens je veel plezier met Bello of Bella: of het nou een popje of man blijkt te zijn. De tijd zal het leren.

Ik ga morgen langs de dierenwinkel voor het weggevlogen parkietje. Hoop dat ze nu vinden dat ie er lang genoeg gezeten heeft in afwachting tot iemand zich zou melden en dat ik hem een goed thuis mag gaan bieden. Morgenavond wordt Yuri door mijn zus opgehaald dus dan blijven er nog steeds 3 over: Pino, Timo en ??

Er zullen snel wat foto's volgen en ik zal eens goed over een leuke naam gaan denken...

prissie

#4
He wat spannend zeg!
Ik duim voor je dat ie er nu eindelijk weg mag, ze hadden de eigenaars toch ook naar je toe kunnen sturen desnoods, stom hoor...
Maar goed, gelukkig nog 1 keer vroeg je bed in duiken en dan is het zover  ;D
Blijft timo bij jou ook dan, die was toch ook van je zus of niet?
Ik dacht dat je alleen Pino had of lees ik het gewoon even verkeerd?

Groetjes Priscilla.

Gefeliciteerd met je parkietenvriendje Priscilla. :)
Maar dergelijke vragen/opmerkingen stellen we via een pb of in de chatroom. ;)
Daarom gaat er op dit topic een slotje. *klik*
Groetjes, Sonja.