Kleintje heeft het weer op zijn heupen

Gestart door Annika, juni 29, 2006, 20:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annika

maar dit keer is Kip de klos  :o en die is nog geen 3 maanden oud.
Heb vandaag/vanavond gezien dat ie er tot een aantal keer toe al bijna bovenop zat  ??? Ik ben hier uiteraard niet blij mee, maar wil hem ook niet direct apart zetten.
Alhoewel als het morgen weer zo gaat en Kippie laat het toe, dan heb ik geen andere keus.
Stel dat Kip nu al eieren gaat leggen, dat overleeft ze waarschijnlijk nooit :( Hier heb ik dus echt de balen van!

Cutie_lover

Citaat van: Annika op juni 29, 2006, 20:48:12
maar dit keer is Kip de klos  :o en die is nog geen 3 maanden oud.
Heb vandaag/vanavond gezien dat ie er tot een aantal keer toe al bijna bovenop zat  ??? Ik ben hier uiteraard niet blij mee, maar wil hem ook niet direct apart zetten.
Alhoewel als het morgen weer zo gaat en Kippie laat het toe, dan heb ik geen andere keus.
Stel dat Kip nu al eieren gaat leggen, dat overleeft ze waarschijnlijk nooit :( Hier heb ik dus echt de balen van!

Parkieten bleven toch altijd bij hun partner? Bij jou dus niet! Nou succes hoor, en gewoon uitelkaar halen als het zo is ;)

Annika

helaas heb ik hier op het forum al meerdere malen berichtjes gezien van mensen waarbij de parkieten ook niet trouw waren aan 1 partner. Helaas  :(