Layla is gestorven :(

Gestart door Xx GrAsPaRkIeT xX, juni 28, 2006, 22:41:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xx GrAsPaRkIeT xX

Mijn lieve kleine Layla is helaas  :'( vanmiddag overleden  :'( Ik mis haar zo ontzettend en ik had haar nog maar 5 dagen, samen met Scotty opgehaald. Scotty en Layla leken beide heel gezond, maar Layla was net ietsje jonger. Ik had voor de zekerheid Layla nog bijgevoerd. Ze speelden met elkaar en Layla was best vrolijk. Ze sliep wel wat meer dan Scotty, maar ik dacht dat dat kwam, omdat ze nog jong was (want baby'tjes slapen ook veel meer dan volwassen mensen).
Ik mis Layla zo en Scotty zat sinds haar overlijden heel erg te krijsen.  :( Ik vind het ook heel zielig voor Scotty. Ik heb de fokker opgebeld en verteld over Layla. Hij vond het heel erg en zei dat ik een nieuwe mocht komen uitzoeken. Maar dat verlicht de pijn van het verlies van Layla natuurlijk niet.  :(

Ik heb Layla mooi begraven in de tuin, met mooie steentjes en bloemetjes erbij en een kruis gemaakt van 2 stokjes. Het was echt een heel mooi en lief vogeltje en ik zal haar heel erg missen, ook al had ik haar maar een kleine week.

Ik heb vanavond toch nog maar een nieuw vogeltje bij die fokker weggehaald, voor Scotty. Hij zat zo te krijsen. Het is waarschijnlijk een popje van ongeveer 8 weken en het is een donkerblauwe met witte vlekken en witte staart, vleugels en kop. (Scotty is heel zacht lichtblauwig wit en Layla was groen met gele vlekken). Scotty is nu wat rustiger en de nieuwe vogel ook. Ze heet Keecko.

Ik weet niet precies waar Layla aan gestorven is, ik mis haar echt heel erg  :'( :(

R.I.P. lieve kleine Layla, ik zal je nooit vergeten, schatje!!

marretje

wat erg voor je dat je parkietje is overleden. Ik weet wat je voelt, wij zijn een paar maanden geleden ook een parkietje jong verloren hij was ongeveer 8 weken. En ook wij mochten een andere uitzoeken en hebben dat ook uiteindelijk wel gedaan. Maar missen doen we hem elke dag nog. Dus heel veel sterkte toegewenst door ons.

missie_go

#2
hey
wat erg voor je:'(

ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, je had hem maar een klein weekje :'(

heeeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte van mij + kiwi!! :-*

groetjes!!

We gebruiken A. N.
Schrijftaal aangepast
gr Safrena

Chicowen

Heel veel sterkte met het verlies van Layla.
Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

kaboutertjes

Wat sneu dat je maar zo kort van Layla hebt mogen genieten.
Veel sterkte met het verlies van haar.

Sylvia, Nanoe en Dippie

Xx GrAsPaRkIeT xX

bedankt voor al jullie lieve reacties

ik mis Layla ook heel erg  :( ... en het leek zo goed te gaan met haar, dus ik snap niet waarom ze is dood gegaan. Ik had zelfs water op de grond gezet en zaadjes over de grond gestrooit, ze at er ook wel van, maar voor de zekerheid had ik haar nog wat bijgevoerd, want ze was wat aan de lichte kant.

ze was ook al handtam en tsjilpte zo lief tegen Scotty.....

Susanne32

Veel sterkte toegewenst... Erg is dat, als je niet weet waar het aan ligt of wat de oorzaak was... Misschien mankeerde ze gewoon iets. Niet ieder mens komt gezond ter wereld... Misschien was ze nog wel te jong... aan de andere kant lijkt mij niet dat een fokker een beestje laat gaan wat te jong is... Pipo Jr. uit ons 1e nestje is na amper 6 weken naar zijn nieuwe baasje gegaan, en het gaat nog steeds perfect, dus je weet het toch niet...

Nogmaals veel sterkte met het verlies van Layla en veel geluk met je nieuwe parkietje!!

Maur@

Ach hemeltje wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte gewenst.