TomTom is adopted!

Gestart door Pietjes, juni 23, 2006, 20:44:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pietjes

 ;D Hallo allemaal,

Gisteravond heb ik mijn nieuwe spruit opgehaald in het land van herkomst (Zoetermeer) De kleine heet TomTom en is licht blauw met zacht geel en heeft zebrastreepje op de vleugels. we vermoeden dat het een mannetje is. 

Kerngezond en probeert nu zijn huis al te verbouwen!  :-X hihihihi Hij is buiten in de voliere geboren en kan dus met tegenwind vliegen  ;)

Ik hoop dat TomTom nog lang bij me is. Want het is een leukerdje.

helaas heb binnen een aanzienlijk korte tijd veel vogeltjes verloren. Er kwamen er vier bij een zelfde fokker vandaan. . . . . die zei dat ik meteen antibiotica moest geven omdat ze van buiten naar binnen gingen. Een van de vier heeft slechts een jaar geleefd.... de anderen waren binnen twee weken dood.  :( Tommie is twee weken geleden plotseling overleden. Oorzaak onbekend :( hij kwam bij me zitten en liet langzaam aan zijn koppie hangen.... zucht

Nou genoeg gemijmerd, TomTom mijn nieuwe frisse fruitige en ZeeR levendige nieuwe maatje>> Dat je maar lang bij me mag blijven en dikke vriendjes wordt met Pluk.

De eerste ontmoeting heeft al plaatsgevonden, Pluk besloot tijdens een rondvlucht van koers te veranderen en de spruit even te komen bekijken. TomTom dacht da's mooi zo'n dame, dus Pluk kon meteen voeden en de schat deed het nog ook ;D





Cutie_lover

Ah wat lief! Ligt het niet aan de kweker, want Cutie overleeft ook gewoon en is ook van een kweker!
Ik hoop dat TomTom véél langer mag leven!