grasparkieten en valkparkieten

Gestart door aki, juni 23, 2006, 20:24:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

aki

Hallo mensen.
kunnen grasparkieten en valkparkieten met elkaar omgaan in een voliere,ik had dit in een boek over grasparkietjes gelezen.

zouden grasparkieten in een voliere hun nachthok wel delen met een valkparkiet? Want deze soort is wel een kop groter dan een grasje?

ALVAST BEDANKT!!!

Gr :. AXEL.  :)

Safrena

Hey aki

Welkom op het forum

Ja grasparkietjes kunnen in een grote voilere samen met valkparkietjes

Kijk maar even rond op he forum en je zal nog meer antwoorden vinden op je vraag ;)

Vele groetjes

Josephine

Hier heb ik geen ervaring mee... Maar ik weet wel dat mijn buurman een voliare heeft, en dat ze daar allebij bij elkaar zitten gewoon, dsu ik denk dat het wel kan.

Of ze het nachthok zullen delen weet ik niet, daar zal en echte expert antwoord op moeten geven.

Groetjes Josephine

*safrena je was net iets eerder...*

Kleintjes

Hoihoi,

grasparkietjes en valkjes kunnen inderdaad samen. Mijn oom heeft ze ook bij elkaar in de voliere en 't gaat heel goed. Soms zorgt 't vrouwtje van de valkjes zelfs voor 'n paar jonge grasjes, net alsof ze de baby-sitter is  :-*

Ook zullen ze in 't algemeen alles delen, van nestkastje (  ??? ) tot waterbakje, van voer tot speeltjes. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar dat kom je ook tegen als je alleen grasjes zou hebben ;)

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

m@r

ik heb zelf gras en engelse parkieten samen met valkjes in mijn  voilere.
ze gaan heel leuk met elkaar om.
ze zitten gezellig met alkaar op de stokken en in een boom die ik erin heb gezet.
ze hebben wel eens een meningsverschil,maar dat heb je ook wel eens met mensen.