Even iets grappigs meegemaakt :D

Gestart door Yessica, juni 21, 2006, 21:13:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yessica

Mijn parkietje kiwi is helemaal gek op zijn spiegeltje. Nou gebruik ik het sinds een paar dagen het spiegeltje ook als een manier om (waarschijnlijk) hem tam te krijgen.
Ik legde het spiegeltje met ietwat gepruts op mijn hoofd toen Kiwi vrij rond vloog en rinkelde wat met het belletje. Kiwi keek verbaast op en zag al snel dat ik het spiegeltje had. Hij vloog naar zijn kooitje en keek de eerste minuten een beetje verbrouwereert naar het spiegeltje. Echt zo van 'hoe komt dat in hemelsnaam DAAR te hangen?" en toen ging hij maar eens op onderzoek uit. HUP! zo in mijn haar! Hij schrok denk zelf van zijn actie want zodra ik hem feliciteerde met zijn geweldige onderneming vloog hij snel weer weg.

Ik legde het spiegeltje maar op mijn schouder. (land misschien wat makkelijker voor hem) en ja hoor, hij probeerde het weer, deze keer wel goed op mijn schouder maar zodra ik weer wat zei vloog hij snel weg met opnieuw een beetje verbaasd getjilp.  ::)

Ik vond het echt heel grappig dat hij zo verbaasd was dat hij dit durfde  ;D en ben ook heel erg trots op hem  :-* Zo zie je maar: Zeker niet naar de dierenwinkel luisteren als ze zeggen dat je geen spiegeltje op moet hangen! Een spiegeltje heeft ook onwijs veel positieve kanten!

Fenixjuh


Josephine

Super goed idee zeg! Dat zal ook voor een hoop andere mensen een goede hulp zijn om hun parkietje weer bij zich te krijgen na het vliegen.

Groetjes Josephine

Meltjuh

;)
Om die reden zeggen wij op het forum altijd dat je parkiet juist WEL tammer word van een spiegeltje. ;) ;D