lekker groen

Gestart door Safrena, juni 21, 2006, 10:17:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Hoi

Hieronder vind je een link van een plantje dat gezond is om eten als het onbespoten is.
Bespoten mag het NIET gegeven worden
Er staat in het begin dat het voor reptielen en zo is maar ook voor parkietjes vind je bijna onderaan in de pagina terug ;)

Citaat:
van het onderzoeksprotocol: de plant werd door parkieten, cavia's en chinchilla"s gegeten zonder dat het leidde tot verteringsproblemen of diaree. Ook na de test tonen de dieren een ongestoorde, gezonde en evenwichtige indruk.

http://www.golliwoog.nl/

Vele groetjes

Ingrid

Wat een goede tip! Ik zal eens op zoek gaan naar dit plantje.

marretje

ik heb twee weken geleden dit plantje zien staan bij Intratuin. Ik neem aan dat ie daar niet bespoten is. Hangt nl. net zo een labeltje aan.

Kiwi en Weepeetje

Hey!

Net toevallig dat ik vanmiddag naar Intratuin ga, ik zal eens even kijken en gelijk uitproberen natuurlijk. Is weer een wat anders als komkommer en stukjes appel!
Bedankt voor de tip en je hoort er nog wel van wat ze er van vinden!

Groetjes,
Sabrina

Saskia


Ik heb éé n keer een plantej op de speelplaats van de parkietjes gezet, kattengras, maar het was interesanter om alle aarde overheen te gooien dan echt van het plantje te eten....

Ik lees graag de ervaringen van jullie op dit plantje!

Meltjuh

Wij hebben ze in de winkel ook te koop ;D

Kiwi en Weepeetje

Aaargh!!! Ben ik van de week bij de intratuin ga ik het vragen, hebben ze nog nooit van die plant gehoord!! Dus ben ik benieuwd welke dierenwinkel/ plantenhandel in de omgeving walcheren ( zeeland ) ze wel heeft. Of bestel ik heb gewoon bij die handelaar/ kweker even uitzoeken nog dus.

Groetjes,
sabrina

Kleintjes

Hoihoi,

dat plantje is echt 'n aanrader. Zelfs onze sceptische Silly eet er van! Ze eet normaal niks van groen behalve komkommer en sla, maar de blaadjes van de golli gaan er in als kaas  :D.

Ik heb dit plantje net over de grens gekocht bij Zoomarche in Heinsberg. Dat is voor mij niet ver van huis, wellicht 'n tip voor andere Zuiderlingen of grens-hoppers  :P

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Trippy

Zal ook eens kijken had er wel van gehoord

hillie

wij hebben vanmiddag ook wezen kijken bij de planten zaak en daar hadden hem alleen bespoten.
Heb op de site nagevraagt aan welke winkels hem allemaal leveren dus moet nu wachten op antwoord.
dus ik ben benieuwd of ik daar antwoord op krijg.

                                     groetjes hilde