Engelse grasparkiet pop zoekt goed thuis

Gestart door Annika, juni 06, 2006, 18:52:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annika

Helaas helaas, het blijkt niet te lukken en dus heb ik de knoop doorgehakt om een ander huis te zoeken voor Kiki, waar ze minder stress heeft als hier in huis tussen de handtamme parkieten.


Engelse grasparkiet pop, olijfgroen met geel kopje, +/- half jaar oud, niet tam
zoekt goed huis in voliere.
Zit nu samen met drie handtamme grasparkieten maar door hevige angst voor handen
vind ik het zielig haar in een binnenkooi te houden.  Liever zie ik haar dus in
een ruime (buiten) voliere tussen andere parkietjes.

Bij interesse contact opnemen met :


Tel. nr. op verzoek verwijderd
Gr. PF


Annika

waarschijnlijk goed nieuws !!!

Binnen half uur na plaatsing ben ik gebeld door een man uit Doetinchem zelf.

Hij heeft voliere(s) met verschillende soorten vogels, zowel buiten als in de schuur (als ik het goed begreep) en wil heel graag kweken als het lukt.
Hij benadrukte dat ie niet handelt in vogels maar een parkiet erbij zou super zijn.
Ik heb afgesproken dat ik morgenmiddag langs kom om te kijken hoe hij alles voor elkaar heeft.
Als voor mij alles naar wens is dan hoef ik voor Kiki geen vergoeding, want een goed huis is alles wat ik wil voor haar.
Dus wish me luck morgen, hopelijk vindt Kiki daar haar rustige, relaxte omgeving die ze verdient!

Groetjes Annika

Parkieten-Freak

Veel succes Annika ;)
Ik hoop dat Kiki zich beter voelt in de voliere!


Maur@

Hoop dat het lukt. Wens je "good luck"

Ingrid

Ik wens je ook "good luck" en hopelijk gaat Kiki een heel fijn leventje tegemoet in een voliere!!

Carla

Ik duim met je mee Annika. Hopelijk zal de opvangplaats voldoen voor je en zal Kiki ' met haar kontje in de botre gevallen zijn 'daar. ;D

maartje


Annika

dilemma dilemma :

vanmiddag wezen kijken en het ziet er op zich goed uit! Ruime voliere, mooi hout erin, verschillende vogelsoorten en binnen in de schuur komen ook nog hokken+voliere (echt zo iemand die meer op heeft met dieren dan met mensen denk ik)

Maar ... hij had in de voliere een koppel zitten (broeden) en een pop. Binnen in een hokje (dat begrijp ik eigenlijk nog niet helemaal, maar hij had ze net) ook een koppel.

Nu werd ik net gebeld door een vrouw die in haar voliere een engelse man heeft zitten en daar dus een pop bij wil.

In principe had ik al toegezegd dat Kiki bij de eerste terecht komt, maar nu mijn twijfel : of Kiki kan een koppel vormen, of Kiki komt met nog een pop in de voliere bij een koppel ...  ??? Dadelijk gaan ze vechten om dat ene mannetje, beetje link.

Het probleem is nu dat ik wel de adres gegevens van die man heb, maar zijn telefoonnummer niet werkt (afgesloten ofzo)
Pfff wat een gedoe  :(

Chantalleke

Annika, ik zou doen wat je hart je ingeeft. Als jij het gevoel hebt dat je Kiki een beter leven geeft door haar bij die vrouw te plaatsen, dan zou ik daar denk ik toch voor kiezen. ;)
Heel sneu voor die man, maar die vindt ook vast wel weer een ander parkietje. Ik denk dat als je het hem uitlegt en hij een echte dierenvriend is, hij jouw keuze best zal begrijpen.

Veel succes met het nemen van deze niet al te makkelijke beslissing
Chantal

Annika

het blijkt dat deze man alleen een mobieltje heeft (volgens de buurvrouw die ik gebeld heb om te vragen of zij contact heeft met deze man, niet dus)
nou ik laat het dan maar, bel de vrouw op met goed nieuws en wacht wel tot de man mij dan weer belt.

Cutie_lover

Citaat van: Annika op juni 07, 2006, 15:59:51
het blijkt dat deze man alleen een mobieltje heeft (volgens de buurvrouw die ik gebeld heb om te vragen of zij contact heeft met deze man, niet dus)
nou ik laat het dan maar, bel de vrouw op met goed nieuws en wacht wel tot de man mij dan weer belt.

Mag ik mijn mening geven ::) ::) Ik had voor de tweede gekozen. Begrijp uit je berichtje niet welke jij nou hebt gekozen...

Annika

ook voor de tweede  ;) ik houd er niet van om een belofte zomaar te verbreken, maar ik gun kiki een liefdevol huis en het liefst met een parkietenman  :-*

budgie

Goed gedaan. Die vrouw zou ook mijn keuze geweest zijn.

Annika

En weg is ze ...  :( raar idee hoor, maar het is vast beter.

Ingrid

Hoi Annika,

Mag je wel contact houden met die vrouw, zodat je een beetje op de hoogte blijft over hoe het met Kiki gaat?
Sterkte!!

Groetjes, Ingrid