Goed tehuis gezocht voor mijn vriendjes

Gestart door Irisje, juni 06, 2006, 14:31:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Irisje

Hoi allemaal.

Ik heb te horen gekregen dat mijn zoontje van 2 allergisch is voor vogels en dat we beter onze vogels weg kunnen doen.
Ik heb hier heel veel moeite mee, maar ja de gezondheid van mijn kind gaat voor.
Ik ben op zoek naar echte parkietenvrienden, die mijn parkieten 2 mannetjes, wel heel goed willen gaan verzorgen. ;D
Wij wonen in Groningen.
Wel vraag ik ook een kleine vergoeding want we hebben best veel aangeschaft voor de vogels. Alles is compleet en ze hebben dit jaar net een nieuwe kooi gekregen.


Iris

Chantalleke

Hoi Iris,

Jeetje wat vervelend zeg!  :( Wat naar dat je zoontje allergisch blijkt te zijn, zowel voor hem natuurlijk, maar ook voor jou en jullie vogelvriendjes. Ik begrijp heel goed dat je het heel erg vindt om afscheid te moeten nemen van je twee pietjes. T is toch een boel gezelligheid in huis.
Ik hoop echt dat er mensen zijn die ze heel liefdevol in hun huis op willen nemen. Maar hier op dit forum moet dat wel goedkomen zou je zou denken hè?

Heel veel sterkte met het vinden van een nieuw huis voor je vriendjes. En hopelijk knapt je zoontje wel snel op als de vogeltjes eenmaal verhuisd zijn.

Chantal