Kiwi's onvoortuinlijke avontuur.

Gestart door Yessica, juni 03, 2006, 18:45:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yessica

Toen ik vanmiddag thuiskwam van mijn werk deed ik een schokkende ontdekking.

Mijn vader vertelde dat toen hij vanmiddag Kiwi's water wou verversen, Kiwi ontsnapts was uit de kooi en door de huiskamer heen heeft gevlogen. Tot overmaat van ramp lande hij in een kleine cactus die op onze vensterbank staat. Mijn vader heeft hem toen moeten grijpen (echt zoals de mensen in de dierenwinkel doen) en terug in zijn kooitje gezet. Ik ging naar hem kijken en er lag bloed op zijn stokje. Ik bekeek Kiwi even en ik kon het plekje niet ontdekken, ik denk dat het of in zijn pootje is geweest maar ik kon geen bloed ontdekken. Het is dus waarschijnlijk gewoon gestopt met bloeden.

Ik ben er wel een beetje van geschrokken, en Kiwi denk ik ook want hij was onwijs nijdig toen hij vanmiddag zijn hok terug in moest (zei mijn vader.)

Nou is mijn vraag: Moet ik nog een paar dingen dubbel-checken? Of iets bijzonders in de gaten houden? Kiwi lijkt er wel bovenop te zijn, hij zit namelijk wel gewoon weer te klauteren en aan zijn sepia en mineraalblokje te knabbelen.


Parkieten-Freak

Nou, als Kiwi zich weer normaal gedraagt dan denk ik dat het allemaal goed afgelopen is. :)


Yessica

Gelukkig maar, ik schoot al weer helemaal in de stress.  ::) beetje overbezorgde 'moeder' denk ik.  :P