Toenadering

Gestart door pbos, juni 03, 2006, 15:33:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pbos

Hoi Allemaal,

mijn parkietje begint zo langzamerhand al lekker tam te worden. Het wordt steeds leuker om met hem te werken en om te zien wat ie allemaal wil ontdekken als ie uit de kooi is. Nu ben ik eigenlijk benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voordat parkieten toenadering tot hun baasjes zoeken als ze uit de kooi zijn, bijv op de schouder komen zitten of op je hoofd!? Doet elke tamme parkiet dit of zijn er ook parkietjes die geen toenadering zoeken? BVD

Groetjes Peter

Cutie_lover

Hoi

Na een tijdje, als het parkietje zelfvertrouwen krijgt, en zich op zijn of haar gemak voelt, gaat hij/zij waarschijnlijk toenadering zoeken. Maar dit hoeft niet persé zo te zijn.


Groetjes van Cutie en Ingrid


wp en kiwi

Hoi, ik denk dat ook wel per parkietje schilt, bij W.P (betekent witte parkiet) mijn oudste vogel, duurde het niet zo verschrikkelijk lang, maar bij Kiwi (de jongste) die nu bijna een jaar is heeft het zeker een half jaar geduurd, maar die had in het begin alleen maar oog voor W.P. Ik denk dat als je je parkiet alleen houdt hij/ zij sneller toenadering tot je zoekt, dan als je ze samen houdt.